2010年9月16日星期四

淮山茨實牛鰍雪梨湯

        之前已經預告咗,今日用 Winnie 俾我果條牛鰍嚟煲湯,湯已經煲好喇,依家同大家一齊分享喇



材料:
牛鰍
雪梨
雪耳
淮山
茨實
無花果
蜜棗


- 無花果、蜜棗、淮山同茨實用暖水浸軟、洗淨備用,無花果開邊。


- 雪耳用水浸發,剪去底蒂,洗淨後汆水。


- 雪梨去皮、去芯後切件;牛鰍打鱗、洗淨,燒熱油,放薑片起鑊,將魚煎至金黃。


- 與此同時,所有材料凍水落煲,煲滾後將已煎好嘅牛鰍放埋落去一齊煲。


- 煲好後加鹽調味即可。


 


Notes
- 將雪耳汆水可以去除 "" 味。


- 放薑片煎魚可有助辟腥味。


- 若果想湯更加濃的話,可加豬腱或瘦肉一齊煲。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 超甜潤啦....入秋係時候進補下了....
    [版主回覆09/18/2010 23:02:00]          係呀,妳見到都 feel 到甜呢!呢排朝早起身開始都有 啲涼意,我 啲手指都已經爆拆!

    回覆刪除
  2. 牛鰍...我仲以為是牛嘅一部分添, 原來喺魚.
    [版主回覆09/18/2010 23:04:00]       吓,妳講笑咋!

    回覆刪除