2010年9月20日星期一

三不像蒸籠

        平時蒸時候,都係會用鑊再加個蒸架就攪掂,但今日蒸紅豆包時,用個新方法去蒸,我叫佢做三不像蒸籠。



        點解叫佢做三不像蒸籠?因為呢三件完全係自三個唔同廚具。個煲係真空煲個內鍋;個蒸鍋係以前同個湯煲一套,果個煲就無用好耐啦,個蒸鍋就要嚟當筲箕用;至於個蓋,因為放多個蒸鍋喺個真空煲內鍋上面,size 唔同所以用唔番原裝個蓋,咁就搵個平底鑊個蓋,但居然 fit 到喎,認真厲害!



3 則留言:

  1. 幾好用咁喎....一次過整慳火
    [版主回覆09/21/2010 01:40:00]        又唔駛專登買個蒸籠 o添!

    回覆刪除
  2. 好叻喎!咁都比你諗到.
    [版主回覆09/22/2010 16:12:00]         孤寒人捨捨多計 o架!

    回覆刪除
  3. 好環保啊,廢物利用..............
    [版主回覆09/22/2010 16:13:00]        咁又唔好話係癈物,除 咗個玻璃蓋之外,個煲同個蒸鍋都成日 用 o架!

    回覆刪除