2010年9月23日星期四

金寶蘋果撻

        噚日係八月十五中秋節,亦即係我嘅食齋日,所以例牌唔會正日做節。我依家都繼續跟媽咪一貫做法,逢初一、十五都會更換供佛嘅生果,啱換出嘅係 3 個蘋果,因為唔想又放入雪櫃 "爭位",所以今日即刻用咁一個嚟整蘋果撻。



其實呢個蘋果撻係上次整果個金寶蘋果批嘅變奏,純粹
將批底改成撻底,將批底材料鋪
喺鬆餅模上,
咁樣就方便
啲,唔駛切咁麻煩。





吓個撻皮邊幾 "岩岩慚慚",咁先至證明係
100% home made 嘛!






    若果你哋都有興趣整的話,可參考金寶蘋果批個食譜。


4 則留言:

  1. home made無添加先正呀!!  望落好似好脆咁喎
    [版主回覆09/25/2010 14:05:00]        係呀,不單只 crumble 好脆,而且個撻皮都好脆,我表妹食完都係咁講。         不過我講 啲烏龍 嘢俾妳聽,後尾我先發現原來我開錯 咗包高筋粉 嚟整撻皮!!

    回覆刪除
  2. 你的作品, 越來越多樣化喎, 好丫!!
    [版主回覆09/27/2010 18:54:00]        入得廚房 "攪攪震",乜都想試呀,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 切開睇下嘛!
    [版主回覆09/27/2010 18:53:00]        你 click 呢個 金寶蘋果批 喇,有切開幅相 o架!

    回覆刪除
  4. 我都整過啊,配雲呢拿雪糕一絕啊。
    [版主回覆09/28/2010 12:26:00]         嗯,我又無 諗 過配雪糕一齊食喎!其實我都好好奇想知,點解好多西式甜品,例如心太軟,都會配雪糕一齊食呢?

    回覆刪除