2010年9月21日星期二

超大士多啤梨

        每年中秋,Winnie 都會有勁多月餅,今年雖然佢話已經少咗,但係都有成 17 盒咁多,真係嚇死人!所以佢都俾咗一盒我,我仲專登叫佢每個牌子俾一個我試 o添!


        上星期五因為返工時間勁長,去唔到 Winnie 屋企拎月餅,所以我就叫咗我老豆上去攞,到我放工返到嚟,老豆話俾我聽,Winnie 仲俾咗盒士多啤梨同一個巨型裝水晶梨。個水晶梨真係好大 o架,唔駛問都肯定係日本水晶梨,因為 Winnie 每年中秋都一定會買日本水晶梨食。至於盒士多啤梨都唔弱,一樣咁巨型! 



啲士多啤梨大到一盒得四粒咋!


 



你睇,唔係講笑,幾個士多啤梨都係差唔多有我隻手掌咁大 o架!


 



今朝早我就將其中兩個切粒,拌入士多啤梨乳酪,再加埋我至愛
燕麥方脆,就係我今朝嘅健康早餐喇!


 


多謝 Winnie!!


1 則留言:

  1. 而家d生果就嚟變種變到嚇死人
    [版主回覆09/22/2010 16:09:00]        唔知呢隻係咪變種呢?

    回覆刪除