2010年9月9日星期四

給媽咪的禮物

        今個月係媽咪生日月份,同前幾年一樣,我都係再唔可以為佢做啲咩嘢,亦再唔能夠送禮物俾佢,唯一可以做嘅,就係將呢個送俾佢 blog 重新粉色一番,希望佢會鍾意!


        今次個主題顏色,我揀咗紫色同綠色,因為想配合番個 blog 嘅新 wallpaper,呢幅相係好友明仔之前喺濕地公園影嘅,我當初一睇到呢張相已經好鍾意。一來,當然係明仔影得好靚啦;二來,朵睡蓮嘅顏色又紫得非常之靚,加上蓮花同荷花都係佛教嘅象徵,所以我覺得好適合用嚟做呢個 blog wallpaper,相信媽咪見到都會好鍾意。


        之前我一早已經問明仔可唔可以將張相 send 俾我用嚟做 wallpaper,佢都即時一口答應,所以,我都要喺度再次同佢講聲多謝!


5 則留言:

  1. 間中換下色人都精神D...張相邊個影話...哦..果條友仔呀...算啦..粗粗地用住先啦....當俾面佢啦.....
    [版主回覆09/09/2010 01:54:00]        係呀,個 blog 即刻 fresh 好多,唔駛咁悶呀!         哈哈,比起我影 嘅相, 果條友仔影 嘅已經靚我十萬倍,所以都唔算 "粗 粗 哋 " o架喇!

    回覆刪除
  2. 你真係好有心思呀!
    [版主回覆09/11/2010 16:43:00]        咁我依家都無乜實際 嘅 嘢可以做到,咪唯有咁囉!

    回覆刪除
  3. 您媽媽一定很鐘意您送給她的禮物.  好有心思.

    回覆刪除
  4. 你媽媽實鍾意啦!但都唔可以對我父母都d乜架啦!但他們在天堂見到我們生活得好,他們都會開心.
    [版主回覆09/11/2010 16:41:00]        係呀,我 哋 生活得好,佢就放心 o架喇!

    回覆刪除
  5. D花好靚. 呢個禮物比媽咪.佢一定好開心
    [版主回覆09/11/2010 16:40:00]        我都希望佢鍾意啦!

    回覆刪除