2010年9月4日星期六

冷藏儲存香蕉 I

         我都幾鍾意食香蕉,貪佢又香又甜,高纖維得嚟又飽肚,除咗可以就咁食之餘,食麥皮時加香蕉粒仲可以代替糖、壓成香蕉茸搽上烘脆多士上可以當果醬用,當然,更加可以用嚟整蛋糕啦!我依家只會去超市買果啲已經開始熟嘅香蕉,一來平啲,二來就係唔駛慢慢等佢熟,有時即日買返屋企已經可以食得,方便好多,唔駛慢慢等熟,有得睇無得食。


        但係,香蕉有樣嘢麻煩,就係一但出現梅花點後,就幾乎全部一齊熟哂,有時食唔切的話,會變得熟過頭、好腍,甚至會發黑,為咗唔想嘢,以前我會同老豆兩個人夾手夾腳嗱聲全部食哂佢,但係依家可以唔駛咁啦,因為 Louisa 教咗我將啲熟香蕉剝皮,之後放入盒內,再放入冰格雪藏,咁就唔駛夾硬食哂佢啦!



        解凍後嘅香蕉同新鮮香蕉無乜分別,唯一唔同嘅係水份相對比較多,所以唔好太早拎出嘅解凍,棧越整越濕!而且,冷藏過嘅香蕉解凍後一樣會變黑,所以最好都係臨用之前半個鐘先拎出嚟解凍。如果真係變得深色的話,可以加入適量檸檬汁拌勻,咁香蕉就會變番白 o架喇,因為檸檬汁係一樣抗氧化能力好高嘅食材,可以將已經氧化變黑嘅香蕉回復原本顏色。



        今日晏晝啱用啲冷藏香蕉嚟整合桃香蕉蛋糕,聽日會拎一條過去送俾學生 Michelle。至於味道同效果,同用新鮮香蕉整完全無異,一樣咁香濃,好味!


8 則留言:

  1. 好辦法喎 !
    [版主回覆09/05/2010 17:23:00]        真係個好辦法呀!

    回覆刪除
  2. support!
    [版主回覆09/05/2010 17:22:00]        Thank you!

    回覆刪除
  3. 多謝你個好辦法,我可以教我媽喇.......
    等佢唔駛一次過食晒d 熟香蕉~!!!!!!!!!
    [版主回覆09/06/2010 18:47:00]        係啦,之前一見佢熟就要即刻狂食哂佢!

    回覆刪除
  4. 我唔鍾意食香蕉架, 但香蕉製品我又會食喎!
    [版主回覆09/06/2010 18:48:00]        又會咁 嘅!可能妳鍾意佢個香味,但唔鍾意佢原本個質地。

    回覆刪除
  5. 呢個方法好啱我喎, 咁啱我屋企依家又係有幾條蕉, 食唔切, 但又開始發,黑, 等我又剝晒皮放入雪櫃先.
    [版主回覆09/06/2010 18:50:00]        咁就 啱哂啦,快 啲郁手喇,天氣咁熱,再擺多陣都熟到唔駛食喇!

    回覆刪除
  6. Fatgarfield 肥加菲2010年9月7日 上午4:23

    This is quite a good idea! Next time I have over-ripe bananas, I will use this method!
    [版主回覆09/07/2010 12:34:00]        Hope that you can experience this good method!

    回覆刪除
  7. 咁又唔喺喎! 大蕉, 皇帝蕉, 牛奶蕉我都食, 只是香蕉我唔食咋!
    [版主回覆09/07/2010 12:32:00]        我同妳相反,我淨係食香蕉,其他唔食!

    回覆刪除
  8. 啱啱在雪櫃攞返出黎都係黑晒, 係我自己搞錯左, 唔記得放落冰格, 就咁放左係下層添.
    [版主回覆09/09/2010 02:24:00]         哎呀, 嘥哂隻蕉喇!下次記得放上冰格喇!

    回覆刪除