2010年9月13日星期一

XO醬蛋白炒菜飯

        上次整雲呢嗱雪糕 4 隻蛋黃,咁自然就有 4 隻蛋白多咗出嚟啦!今晚就用佢嚟炒飯,一次過清哂佢!



材料:
白飯
小棠菜
蛋白
蒜茸
薑茸


調味料:
紹酒
XO
雞粉
生抽


- 小棠菜洗乾淨後瀝乾水,切碎備用;蛋白略拂打。


- 燒熱油,爆香蒜茸同薑茸,之後加入 XO 醬一齊爆香。


- 加菜落鑊,兜勻後灒酒,盛起。


- 再加適量油,燒熱後加入蛋白。


- 蛋白炒至半熟時就加入白飯,快手炒勻。


- 落雞粉、生抽同糖調味,兜炒均兜即可上碟。





Notes
- 炒飯用嘅白飯毋需一定要係隔夜飯,只要煲飯時落少啲水就可以。


- 小棠菜可用白菜代替。


- 炒蛋白同飯時一定要夠快手,否則蛋白會受熱凝固,黐唔上飯粒。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. d蛋黃你用咗去邊呀?
    [版主回覆09/16/2010 01:51:00]        一開始第一句我咪講 咗囉!妳做乜唔留心聽書,罰妳出去企走 廊!

    回覆刪除
  2. 炒得粒粒分明..好正...配料我都超鐘意.....
    [版主回覆09/16/2010 01:52:00]        嘩,難得高手都讚,有 啲飄 飄然 o添!         多謝妳呀!

    回覆刪除
  3. 作 C 囉.....我今日又係食菜飯呀!比你出先過我添!
    [版主回覆09/16/2010 01:53:00]        乜我 哋成日都 "撞" 餸 o架!

    回覆刪除