2010年4月20日星期二

糖漬柑桔

        早前老豆拎咗好多柑桔返嚟,真係好多呀,成大盆筲箕呀!我當口果咁食,間唔中食一粒,食到依家都未食得哂,中途已經有部份發咗霉丟咗,見剩番低果啲又開始縐皮乾身喇,都唔知點處理好,又唔可以食得多喎,話哂都係酸 o架嘛!


        咁啱得閒時拎起早前買果本《我愛和風洋菓子》嚟睇,發現有教整蜜漬柑桔喎,咁就啱哂啦,醃製之後放入雪櫃度,可以擺耐好多,又唔駛嘢啦!



材料:
柑桔        1 份
糖            1/2 份  (
份量以重量計算 )


- 柑桔去蒂、洗乾淨,之後用竹簽表皮拮窿。


- 將柑桔放入煲內、加水,煲滾後繼續煲多 3 分鐘,之後盛起、瀝乾水份。


- 將柑桔再放番入煲,加入啱蓋過面嘅水,再加入糖,煲滾。





- 之後用一個比原裝煲蓋較細 size 嘅蓋,直接放上金桔面,用慢火煮多 20 - 30 分
  鐘。


- 熄火後將柑桔連糖水放入玻璃樽內,攤凍後放入雪櫃保存。



Notes:
- 玻璃樽需事前經過消毒處理,方法請參閱【玻璃樽消毒方法】。


- 煮好柑桔之後,剩低柑桔糖水可以用嚟沖水飲,唔單只有淡淡柑桔香味,飲落
  仲好潤喉、好舒服。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 我星期六整咗啦! 請問要放幾耐先食得呢? 是否乜嘢生果都可用這方法做呢?
    [版主回覆03/07/2011 17:39:00]        整 咗 嗱,妳又 諗住要 嚟整 muffin?         本書無寫放幾耐先食得喎!其實煮 咗咁耐,應該即刻食都無乜問題,一定入味。         妳可以考慮順便整埋 柑桔芝麻批 啦!

    回覆刪除
  2. 我忘記拮洞呀! 所以d桔爆晒囉!  
    [版主回覆03/07/2011 17:55:00]        吓,原來唔拮窿會爆哂 o架!多謝妳袋錢落我袋呀!

    回覆刪除