2010年4月10日星期六

大馬站煲

        上幾個星期,同 Louisa 一齊去咗煤氣烹飪中心度跟 Annie 學整脆皮燒腩,之後就將又大又靚嘅燒肉拎番屋企做餸,點知之後第二日,老豆食完盆菜後又拎多嚿燒肉返,攪到啲燒肉多到依家都未食得哂,咁啱老豆噚日又拎啲韭菜返嚟,咁就啱喇,買嚿豆腐返嚟就可以整大馬站煲。


        大馬站,真係好耐都無食過喇,印象中好似係小學時期媽咪整過之後,到依家都未食過,一提起,就即刻流哂口水喇! 有韭菜香味、有蝦醬嘅惹味、亦有爆香燒腩嘅好味,加埋一齊,真係好味到暈!!今晚又再次追尋番呢個兒時回味味道。



好好味呀,同媽咪整嘅差唔多味喎!


材料:
豆腐
燒腩
韭菜
蒜片
薑片


調味料:
蝦醬
紹酒


- 豆腐用抹手紙包住,之後用重物壓上面,將多餘水份迫出;韭菜洗乾淨後切段。


- 燒熱油,將豆腐兩面煎至金黃,盛起備用。


- 落蒜片同薑片爆香,跟住落埋蝦醬一齊爆。


- 當蝦醬都爆出香味之後就落埋燒腩,灒酒,兜炒幾下之後,將豆腐回鑊。


- 加入適量水,落糖,用中慢火炆至水份略為收乾。


- 另燒熱砂鍋,落油,爆炒韭菜至八成熟後,將燒腩、豆腐連汁加入,煮滾後即可。



Notes:
- 豆腐最好買實豆腐,因為比較硬淨,煎嘅時候無咁易爛。


- 糖嘅份量可因應蝦醬嘅鹹度而調節,所以最好試一試味。


- 惹醬汁太多的話,可用粟粉水埋薄芡。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 想引 C 我咩....好想好想食呀!
    [版主回覆04/13/2010 13:44:00]        無引妳呀,我都想食嗎!         呢幾樣材料都好普通,妳果邊應該都買得齊,快 啲郁手整啦,咁咪唔駛吊哂癮囉!

    回覆刪除
  2. 係LU, 好想食呀!!!
    [版主回覆04/13/2010 13:45:00]         咁有機會就整俾妳食啦!

    回覆刪除
  3. 以前去大陸成日食..
    [版主回覆04/14/2010 00:27:00]        喺大陸成日食?咁妳梗係去廣州喇!

    回覆刪除