2010年4月2日星期五

不同種類酵母用量之調整


常用酵母主要有 3 種,分別係新鮮酵母、乾酵母同即用乾酵母。



我曾經睇過一本書講,其實用邊種酵母整麵包都無所謂,只係在乎個人習慣,但有一點要留意嘅係,唔同酵母嘅用量都有所不同,書中列出咗唔同酵母用量之間嘅換算作為參考:



即用酵母用量 = 鮮酵母用量 X 0.4



-
乾酵母用量 = 鮮酵母用量 X 0.5



舉例說,如果食譜係用鮮酵母,而用量係 10 的話,改用即用酵母時,其用量為:



    10 X 0.4 = 4



若改用乾酵母的話,用量需調整為:



    10 X 0.5 = 5


希望以上同大家分享嘅酵母用量換算方法幫到鍾意整麵包嘅朋友啦!

5 則留言:

  1. 多謝你分享這麼有用的資料.
    [版主回覆04/05/2010 00:51:00]        唔駛客氣!

    回覆刪除
  2. 咁一般超市嗰d係即用還是乾的哩 ?
    我都唔識分 ? 我用"紅燕子"的? 又是什麼yeast 哩 ?
    [版主回覆04/13/2010 13:53:00]         超市兩種都有得買呀!睇英文會易 啲分: 即用酵母 Instant yeast — 唔駛預先浸水,混入麵粉即可。 乾酵母 Active dry yeast — 要預先用水浸以活化酵母,之後先可加入麵粉一齊搓。

    回覆刪除
  3. 睇左啦...希望我可以搞得掂佢地啦
    [版主回覆03/18/2012 02:09:13]放心啦,唔難o架!

    回覆刪除
  4. 請問你 即用乾酵母 係咪即係 即溶酵母(速發酵母) ??
    [版主回覆07/11/2013 22:53:36]Bingo,全中!

    回覆刪除