2010年4月21日星期三

即棄膠手套

        早前喺「價真棧」度買咗盒即棄膠手套,覺得都幾好用呀:




質地真係比較堅韌,無咁易整穿,不過最唔好就係 one size 囉,
我隻手又細又無肉,好容易就甩出嚟!


 



佢吸引到我買嘅原因,最主要都係因為 Approved for Food Handling,
咁用佢嚟處理食物就放心得多啦,尤奇係搓曲奇麵糰時就最啱喇!


        如果無記錯的話,應該係 $39.9 一盒,每盒有 500 隻。



       
你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 價真棧好多野都唔錯呀 ,我都係度買葡萄籽油  ,象牙梘  ,保鮮紙 ,果仁..........好多正野.......
    [版主回覆04/21/2010 23:43:00]        嗯,乜原來妳都成日幫襯 o架!我都間唔中會幫襯,不過唔係全部 嘢個價都咁 "棧" o架!

    回覆刪除
  2. 我哋 US$1.00 /100pcs 都差不多喇!
    [版主回覆04/23/2010 16:11:00]        仲以為妳果邊賣會平 啲 o添!

    回覆刪除