2010年4月5日星期一

香蕉經典朱古力蛋糕 Gâteau classique au chocolat & banane

    今日比較忙,多做到連 lunch 都無食到,所以夜晚餐飯就提早咗成粒鐘食,正因為咁樣,所以食完飯就有時間整甜品。其實個人都有攰 o架,因為逢星期日朝早都要五點零六點起身,一路做嘢撐到夜晚,所以就揀個易整嘅甜品,之唔係經典朱古力蛋糕囉!


    經典朱古力蛋糕真係百吃不厭,係我嘅 "賣飛佛" 呀!不過今次就試吓跟 Vanlily 個方法,加入香蕉,做成香蕉經典朱古力蛋糕,睇下食法又會係點!





    今次仲試用兩種唔同濃度嘅朱古力去整,分別係 72% 同 85%,各佔一半。不過我覺得稍為苦啲,應該 85% 朱古力1/4 就夠喇。好彩加咗香蕉,咁先至無咁苦咋! 





似唔似兩粒大衫鈕呀?


 





其中一個送俾學生 Louise,因為今日麻煩佢幫我同 Winnie 做跑腿呀!


 


    有興趣整嘅朋友可以參考 Vanlily 個食譜。另外,亦可以參考吓我之前整嘅兩款經典朱古力蛋糕:


1. 橙香經典朱古力蛋糕    


2. 經典薄荷朱古力蛋糕




    你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 嘩.....好似好吸引咁噃!
    [版主回覆04/07/2010 14:02:00]          唔係講笑,真係百吃不厭 o架!

    回覆刪除
  2. 這個正阿! 我很愛chocolate!
    [版主回覆04/10/2010 01:47:00]        咁你一定要整啦,真係好好食,又易整,包你一試上癮!

    回覆刪除