2010年4月20日星期二

宇治抹茶合桃磅蛋糕 Uji Matcha Walnut Pound Cake

        早幾個月之前,去「A1」度買麵包時,見到佢新出咗綠茶牛油蛋糕,而且仲有得試食 o添,一向都幾好綠茶嘅我,見到有得試食就梗係即刻試啦,起初以為一定會勁濃牛油味,我未必會頂得順。點知食落又唔係喎,仲好香綠茶味 o添,真係一試上癮呀!不過價錢就一啲都唔平呀,普通一片牛油蛋糕 size,買成 $10 一件,我覺得好貴囉!可能因為佢係用正宇治綠茶做啩,因為顏色真係好深綠,希望佢唔係落色素啦!


        都係果句喇,想食又唔捨得洗錢咩,咪自己郁手整囉,而且整牛油蛋糕都算叫做易整,無乜機會失敗!雖然自己整可能成本會仲貴過買,但係可以做 "駝鳥" 嘛,唔去計成本咪得囉,無眼屎乾淨盲,哈哈!




材料:
牛油             100 克
糖                 100 克
雞蛋              2 隻
鹽                  少許

低筋麵粉      100 克
抹茶粉          1 1/2 茶匙
泡打粉          1/2
茶匙
合桃              適量


以上材料份量可做 18 cm X 9 cm X 7 cm 長方形蛋糕一個。


- 預先將牛油室溫放軟;粉類過篩 3 次;蛋糕模鋪上牛油紙


- 合桃略沖洗後用抹手紙索乾水,放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 8 - 10 分鐘
  至香脆,攤凍後切碎,備用。


- 牛油用電動打蛋器打至鬆軟發白,之後加入半份糖繼續打發、拌勻。


- 蛋黃逐個加入牛油霜內混合,加鹽拌勻。


- 蛋白用電動打蛋器打至 8 成企身,加埋剩低嘅糖入去打至 9 成企身。


- 先將 1/3 份蛋白霜加入蛋油混合物內拌勻,之後篩入1/2 份粉類混合拌好。


- 繼續加入 1/3 份蛋白霜混合,跟住就加埋剩低果粉類,拌好之後就落埋剩低
 
蛋白霜拌勻。


- 最後加入合桃碎,混合好後將麵糊倒入模內,放入已預熱至 170 °C 嘅焗爐內
  約
35 - 40 分鐘至熟。


- 出爐後放涼即成。


 



我叫得佢做「宇治」蛋糕,並唔係浪得虛名 o架,我真係 "斥資"
去買宇治綠茶整 o架!左邊係宇治綠茶粉,右邊係
台灣綠茶粉,色澤真係差好遠呀!


        其實之前我一早已經 pre-bake 過一次呢個蛋糕 o架啦,見當時好成功,所以今次先放心用貴嘢整咋!上次用右邊果隻台灣綠茶粉試整,落3 茶匙都唔係好綠,而且味道比較淡,呢次用靚貨係唔同啲,用量少一半都已經好香、好綠。



切開蛋糕裡面,顏色仲靚呀!


 



今次做咗兩個蛋糕,一個係俾 Louisa 試吓,因為我知佢會飲綠茶之餘,
仲好鍾意食合桃蛋糕 o添!另一個就送俾佢同事 Stephy,
因為上次幫 Winnie 整椰香班蘭雪芳蛋糕
要麻煩佢拎啲班蘭葉俾我呀!




Notes:
- 抹茶粉份量可根據自己口味增減。


- 合桃亦可用其他果仁代替。


- 為方便大家清楚容易明白混合蛋白霜同粉類嘅步驟,現將之縮寫成流程圖:
  1/3 份蛋白霜  —  1/2 份粉類  —  1/3 份蛋白霜  —  1/2 份粉類  —  1/3 份蛋白霜


- 如果要有靚靚割紋的話,當蛋糕入爐焗到表面開始乾身時,就將佢拎番出用刀
  喺蛋糕正中割 1 吋深坑紋,之後再繼續焗,而之前 blog 友 Kelly 亦教我可以喺坑
  紋上倒少油,咁就可以做到更加 "四正" 嘅割紋喇!



   
        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 個色真係好綠喎!
    [版主回覆04/21/2010 16:37:00]        其實真實顏色係淡少少,不過影相就比較綠 啲。

    回覆刪除
  2. ,真係貴得有道理呀,好得綠好靚 叫得做宇治既都好靚既
    [版主回覆04/21/2010 23:27:00]        哎,撞你個鬼咩!!自己讚自己!!

    回覆刪除
  3. 唔得,我有咁多綠茶粉,我又要整先!
    綠茶粉1 1/2即係幾多gram?
    [版主回覆04/21/2010 23:34:00]        吓,幾多 gram!?我失無量過喎!你唔好話俾我聽你無量匙呀!         如果以麵粉計算,一湯匙有 8 g,咁 1 湯匙 = 3 茶匙,咁即係 1 茶匙 = 2.X g 囉!不過麵粉好似重過綠茶粉喎! 

    回覆刪除
  4. 我想問你呢隻宇治係邊度買架?因為大多數既綠茶粉都包住哂,睇唔到啲色....
    [版主回覆08/09/2010 01:21:00]        我 喺 JUSCO 超市買 o架!

    回覆刪除
  5. 1茶匙有2g綠茶粉
    [版主回覆02/23/2011 00:35:00]        唔該哂妳咁有心呀!

    回覆刪除