2010年5月17日星期一

日式咖喱吞拿魚意粉

        好耐都無同大家分享過我嘅懶人餐啦,因為今晚淨係煮俾自己食,所以唔攪咁多喇,求求其其就算,真係好又一餐,唔好又一餐!


        見好耐好耐都無煮過意粉,近排好想食,加上我老豆又唔係好好意粉,咁佢唔喺度食就啱哂喇!今晚我用咗日式咖哩磚加罐頭吞拿魚嚟煮意粉,呢個配搭都係我第一次試整咋!但出嚟個效果又唔錯喎,味道層次好分明,意粉有蒜香味、有咖喱嘅香辣、有番茄嘅酸甜、仲有罐頭吞拿魚獨有嘅鹹香,真係一次意外嘅驚喜!



哋唔好以為我掟錯咗肉醬意粉幅相上嚟呀!


材料:
意大利粉
雞蛋
洋蔥
番茄
罐頭吞拿魚
蒜片


調味料:


紹酒
日式咖喱磚


- 番茄去蒂,洋蔥去皮,洗乾淨後切粒;罐頭吞拿魚瀝乾水份。


- 煮滾水,將意粉烚熟,之後盛起、瀝乾水,備用。


- 先將雞蛋煎熟,盛起;落少少油,爆香蒜片,將意粉回鑊炒至乾身,盛起。


- 再落少少油,爆香洋蔥,加埋吞拿魚一齊炒,灒酒,繼續兜炒至香味出。


- 加入番茄,兜兩兜,之後就落埋咖喱磚,加入適量水份,將咖喱煮開。


- 當咖喱完全溶解並煮至適合濃稠度就可以熄火。


- 將咖喱汁舀上意粉上,上面再放上煎蛋即成。





今次煮意粉同以往好唔同,無將意粉烚到完全腍身,之後亦無過冷河,
雖然意粉比較黐,但口感都唔錯,有咬口之餘,又唔會太硬。
好,下次挑戰" al dente",睇吓自己接唔接受到先!



Notes:
- 烚意粉時,記得要落鹽,如果唔係意粉點煮極都硬係無乜味道。


- 如果用罐頭油浸吞拿魚的話,可以直接連適量油落鑊炒兼同時爆香洋蔥。


- 落咖喱磚後,一定要加足夠水份,並不停攪拌,否則好易黐底。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 你要開始煮配料既同時用另一煲煲水 ,醬料差唔多得時 ,用細火熱住  , 另一煲水都滾左+鹽煮意粉 , 再將意粉即時熱辣辣撈落醬料中 ,(一定係意炒加入醬汁中 ,而唔係相反 )咁樣先可以令意粉每一條都包裹住醬料........如果太乾 ,可畢少許煮意粉既水加入 ,有足夠既澱粉質 ,可令醬料濃郁........
    最忌係過冷河同煮左意粉隔水放埋一邊攤凍.......熱辣辣意粉先可以上哂醬料 ,過冷河或攤凍 ,將意粉面既澱粉質沖哂 ,變左粉還粉 ,汁還汁.......極其量港式茶餐廳貨色......完全唔係路.....
    [版主回覆05/18/2010 00:23:00]        妳唔係呀,快成咁,成日捕住 喺部 腦前面!?         其實之前我都係一定會將意粉放入醬汁度煮一煮,等佢入味,但我今次為 咗影相,睇到意粉原色,所以唔落汁度煮。同埋最主要原因係我唔想意粉太濃味,食幾多先舀幾多咖喱上去,咁就唔怕咖喱整到意粉太濃,食唔到蒜味之餘,食完之後可能要勁飲水。如果係者番茄醬的話,我肯定放入醬汁度煮呀,勁好味呀!係呢,話時話,邊度有 basil 買呀,好難搵到咁,我一直好想煮肉醬意粉個汁,除 咗整意粉,仲可以整 pizza 呀!

    回覆刪除