2010年5月31日星期一

全麥胚芽麵包 Wholewheat & Wheat Germ Loaf

        好耐都無自己整包包喇,上次用剩咗放喺冰格嘅酵母要盡快用埋佢喇,如果唔係過咗期就嘥喇,最驚都仲係搓好哂麵糰後先發覺酵母失效,發唔起,咁就真係嘥心機兼嘥材料喇




材料:
高筋麵粉      175 克
全麥麵粉      75 克
小麥胚芽      10 克
即用酵母      4 克
水                  125 毫升
鹽                  2 克
糖                  25 克
固體菜油      15 克


以上材料份量可做 450 克長形吐司一條。


- 除水及固體菜油之外,將其餘所有材料放入不銹鋼兜內混合好。


- 加水搓成光滑麵糰,之後包入固體菜油,繼續搓揉及摔打麵糰。



我自己就用 food processor 搓麵粉,慳番啲力。


 



- 當麵糰拉開時能夠形成薄膜,就可以將麵糰滾圓,封好收口位置。


- 不銹鋼兜內撲上少少粉,放入麵糰,收口向下,冚好保鮮紙作第一次發酵。



- 約 30 - 45 分鐘後,當麵糰發酵到兩倍大時,即代表第一次發酵已經完成。


- 之後用拳頭壓下麵糰 3 - 4 次,將麵糰排氣,並分割成兩個麵糰,滾圓後再次
  上保鮮紙,鬆弛 10 分鐘


- 麵糰再次滾圓,之後放入吐司模內,冚上保鮮紙作最後發酵。


- 當麵糰發酵到吐司模嘅九成滿時,就可以放上烤盤,放入已預熱至 200 °C 嘅焗
  爐內焗約 3
0 - 35 分鐘即成。



嘩,做乜無端端發到爆開咗 o架,激死人!


 



- 出爐後立即脫模,放上架上攤凍。


 



麵包質地好鬆軟呀!


 



搽上花生醬同朱古力醬嘅多士,特別好食!



Notes:
- 固體菜油可用牛油或液體油代替。


- 小麥胚芽可隨個人喜好增減。

- 加水時,最好逐少加入,唔好一次過全部倒哂落去,因為唔同牌子麵粉
同天氣
  濕度都會影響水份用量。


- 麵糰第一次發酵後,可用手指沾上少少粉,然後插入麵糰內,若麵糰無即時收
  縮,即代表發酵完成。



 


- 出爐後要即刻脫模,以防熱空氣遇冷形成水氣,影響麵包質感。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 最近成日食包, 不過好耐冇整喇… 今日帶左同事去買依士^^
    [版主回覆06/05/2010 23:05:00]         整包好煩,要好有時間先得 o架!幾乎係要搵 dayoff 個日先可以整包包呢!

    回覆刪除
  2. 我之前係放工整架~^^我放早嘛~ 搓包真係可以修手臂XD
    [版主回覆06/07/2010 19:05:00]        咁咪無 咗 bye bye 肉!

    回覆刪除
  3. 係架, 不過要請人食囉XD唔係得不償失XD
    [版主回覆06/07/2010 23:34:00]        食完之後肥番凸!?

    回覆刪除
  4. 緊係XD 原來我肥左呀…雖然磅數同上次去FANCL差唔多, 不過脂肪多左肌肉少左呀…
    [版主回覆06/07/2010 23:43:00]        咁妳要努力啦,大日子就到喇!

    回覆刪除