2011年7月11日星期一

老人癡呆抹茶紅豆包

        睇到呢個 topic,唔好以為呢個包患咗老人癡呆,又或者係食完呢個包會變老人癡呆呀,查實係呢個包由一個老人癡呆病發嘅人整啫!!

        今日繼續清紅豆餡,今次就用呢個抹茶紅豆包。



哋睇唔睇得出有咩問題呢?


 


        事緣係咁嘅,我一向都習慣將麵糰放入電飯煲度發酵,按下電飯煲保溫掣,半分鐘就已經夠哂溫度,每次發酵效果都好好。點知今日又試老人癡呆,明明將麵糰放入飯煲時都仲記得提自己半分鐘後就熄掣,點知做做吓其他嘢就完全無咗件事,到後尾發理時,我諗都已經過咗幾分鐘喇!我即刻熄掣,跟住即刻睇吓個麵糰,噢,個飯煲內鍋已經熱到燙手,無可能徒手拎起,啲酵母實死無生喇!!!麵糰底部仲已經乾硬哂 o添!真係救命呀!!!!!!


 



你睇,最後發酵後,個 "塊" 綠茶麵糰仍然好薄,好明顯失敗得好嚴重啦!


 



焗完出爐之後個死款就係咁喇,最頂嗰層綠茶麵包完全發唔起囉!
連帶無事嘅紅豆麵糰都俾佢壓住,發得唔高!


 


        不過話時話,個 texture 又 OK 喎!完全唔覺硬,仲好軟熟,不過學老竇話齋,綠茶味有啲苦澀,下次再整時要減綠茶粉份量至得喇!


        今次唔打食譜啦,無哂 mood 喇! 下次再整個靚靚兼調好材料份量先出食譜啦!


3 則留言:

  1. 嚟d咁痴呆嘅事, 成日都會發生在我身上的.
    [版主回覆07/12/2011 21:31:00]         真係同是天涯淪落人!

    回覆刪除
  2. 第一次留言!! 你寫得好好笑啊!! 我都希望好似你咁 咁有心機去整野食啊!
    [版主回覆07/17/2011 00:53:00]        咁我可以出書寫笑話賺外快喇!         妳慢慢培養煮食興趣啦!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈, 咁你都去焗, 又好彩都仲食得
    [版主回覆07/17/2011 00:55:00]         反正都整 咗囉,唔好咁快就判佢死刑住,俾多次機會佢自辯,費事殺錯良民呀!

    回覆刪除