2011年7月12日星期二

泡菜豆腐餃子拉麵

        今日簡直係一個清倉日,晏晝清完紅豆餡同豆渣之後,今晚就清埋啲泡菜,加埋豆腐,整咗個雞肉餃子湯拉麵。



材料:
雞柳
椰菜
餃子皮
拉麵
腍豆腐
韓式泡菜


醃料:

魚露
胡椒粉
紹酒
蛋白


調味料:


雞粉
泡菜醃料汁


- 雞柳洗乾淨,用抹手紙索乾水份,起筋、切粒後放入食物處理器內攪碎。


- 雞肉用醃料醃好;椰菜洗淨後切碎;之後將雞肉同椰菜放入大碗內拌勻成餡料。


- 將適量餡料放餃子皮上包成餃子,備用。


- 豆腐切粒;泡菜切細件。


- 煲滾水,加適量鹽,放拉麵入內煮熟,盛起後將餃子放入煮熟,盛起。


- 將麵同餃子放入碗內,待用。


- 另煲滾一煲清水,加入調味料煮成湯底後,放豆腐同泡菜入內,煮至湯再滾。


- 將泡菜、豆腐及湯倒入拉麵碗內,即可享用。



熱辣辣嘅天氣,見到呢碗泡菜拉麵,即刻胃口大增。


 



湯底酸酸辣辣,非常醒胃,餃子內嘅椰菜又爽又清甜,味道層次豐富。
 


Notes
- 雞肉內加入蛋白,可令雞肉更加嫩滑;雞柳亦可用去皮雞髀肉代替。


- 煮湯底時最好先試味,然後再加入適量鹽、糖調味。


- 我自己習慣將麵同餃子放入湯底內煮一煮,可以令餃子同麵更加入味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 加底吖唔該....
    [版主回覆07/17/2011 01:38:00]        見到辣 嘢 即刻加底,醒目!

    回覆刪除