2009年10月1日星期四

中秋做節晚飯@二宜樓

        噚晚阿馳 call 我,問我今晚得唔得閒做節食飯,咁 "橋" 我又 dayoff,摘日就不如撞日,所以今晚就出咗街食飯,唔駛自己煮。


         都係同往時一樣,近近哋去番海趣坊間「二宜樓」度食,唔駛煩!碼頭區佢都算叫做 OK 喇, 話哂「新星」集團衰極都有個譜。



餐牌封面係座客家圍屋,好客家 feel 呀! 


 



嚟一個客家雜菜煲,係用咗典型嘅客家用料 — 蝦米同土魷加
時菜,湯底好似有啲藥材味,最特別係加咗客家鹹肉落去。不過
唔知點解會有番茄!?


 



呢碟係蜜桃咕嚕肉,味道 OK,不過就唔係平時果種一嚿肉,
而係一片片,好怪!




西蘭花炒帶子貴妃蚌,都幾好味。





呢個煲仔菜係豆豉雞煲,係我覺得最惹味嘅一個餸,底下爆香
嘅乾蔥頭好正,好香口,而雞肉又煮得啱好,滑而不嚡。
少少辣,好送得飯。





呢碟係秘醬蒸魽魚。


        阿馳係第一個食,之後佢同我哋講,叫我食完之後睇有咩意見。我聽完之後好驚,佢咁講一定唔慌好啦!原來啲肉好 "削",唔夠實淨,無乜味,仲有少少腥 o添!不過係我心目中都唔係最差個樣。



最差果樣反而係碗紅豆沙!唔夠甜味之餘,仲要有種好似 "打芡"
感覺,杰杰地,勁唔好食!



        唔知係咪所有打開門做生意都係一樣,初初開業就一定好好,做落之後,就慢慢退步,keep 唔到水準!我好記得三年前新屋入伙時,我哋一家人都係喺呢度食餐飯,象徵式當係入伙酒,所以我專登走去睇番媽咪之前Openrice 度寫食評,發覺當時佢comment 都唔係太差,算係中上,但今餐就只可以叫做中規中矩,唔俾中下都算俾面喇!

沒有留言:

發佈留言