2009年10月3日星期六

今年有好多唔同口味嘅月餅呀!

        今日係中秋節,首先喺度同咁多位 blogger 講聲中秋節快樂,一家人開開心心、團團圓圓!


        雖然今日係中秋節,但我就自己一個人喺屋企過,因為老豆佢今日喺農場同個 friend 及一班幫手一齊做節。不過你哋唔好以為我好慘、好寂寞呀!因為我唔單只唔駛煮飯,仲樂得清閒,俾我有時間覆番哂唔同 blog 友嘅回應,因為之前好忙,根本無時間 check blogger 回應同 updates,積積埋埋有超過 50 個 blogger 嘅回應同 updates 喺我 e-mail 度未睇呀!


        既然今日係中秋,咁就出番篇關於月餅blog 嚟應吓節啦!年年我屋企都唔會買月餅,因為唔會送禮。媽咪成日都話 "襯家兩面",唔好攪咁多嘢啦,我哋都唔送番俾佢哋,費事又要回禮又封利事,又買生果,你俾我、我俾你,交換禮物咁,玩咩?唔好煩喇!大家有心就得喇。所以好多年都已經無呢個習俗啦!不過照舊仍會收到月餅,有時係阿馳公司拎返嚟,不過多數都係 Winnie 屋企多都食唔哂,會俾咁啲我囉,起碼好過丟咗佢咁嘥呀



        呢盒「聖安娜」係 Winnie 俾嘅。咁多間餅店之中,我不嬲對佢都無乜好感,所有 products 都差過人,但 Winnie 話今年有啲改善喎,試吓睇吓點!



        呢盒「美心」都係 Winnie 俾嘅。美心一直都唔錯,keep 到水準!不過呢盒係我同 Winnie 獨有特別版,你哋夠眼利睇得出嗎?



         呢個就比較特別,係一間好出名齋舖「東方小祇園」 (呢,阿蘇最鍾意去食齋鹵味果間呢 !) 出嘅藍莓果仁月餅。因為阿瑩知道我比較鍾意食五仁月或金華火腿月,所以送個俾我食囉!上年佢就喺「大同」度買咗個俾我,都幾好食呀!既然今次呢個係齋鋪整嘅,我就一定可以放心要嚟供佛啦!
 



        呢兩個「奇華」嘅「麥芽糖醇迷你高纖果仁月餅」係 Winnie 送 o架!我今次係用個「送」字,而唔係用個「俾」字,因為係佢出錢買,唔係人哋俾佢!佢知我都鍾意食五仁月,所以咪請我試食囉!



         因為我 check 過呢個「麥芽糖醇迷你高纖果仁月餅」都係齋月餅,所以特別俾媽咪囉!一個月餅、一個生果、一杯清茶,就已經係我同媽咪一齊過節嘅方式!



        而呢個「陶源酒家」嘅月餅就係我老豆個 friend 送俾佢嘅。「陶源」嘅鮑魚就夠哂出名,唔知月餅又掂唔掂呢?
 



        最後呢兩包冰皮月餅就係我自己買嘅。因為以前食過「東海堂」嘅冰皮好好食,全家人都鍾意,見之前八達通 send e-mail 嚟話用「日日賞」$1 加 $38 就可以買到兩包冰皮,見咁抵,咪買兩包返嚟應吓節囉!一包係日本柚子冰燒月,另一包係綠茶紅豆冰皮月。


        唔好以為,咁多月餅,得我同我老豆兩個有排都食唔哂呀,其實有一盒係 Winnie 搭我拎俾 Louisa 嘅,而我又會拎兩個俾阿馳同阿瑩,其他果啲又係迷你月餅,所以其實都唔係好多咋!等我逐一食完之後,到時再報告吓邊間好食,邊間唔好食;邊間有進步,邊間退步啦!



P.S.  原來我一直都唔知呢個世間上有樣叫做「奶皇月餅」嘅物體,直到早前睇報紙先知,真係孤陋寡聞! 不過當我知道之後,就有幸可以即刻食到呀!當然,又係好友 Louisa 請我食啦!試過原裝正版「九龍酒店」貨色,仲試埋報紙話成日俾人誤會係原創嘅「半島酒店」貨色 o添!邊隻好食啲?真係唔駛多講,肯定係「正貨」好食啲,因為「A貨」比較甜同漏,同埋個味道無咁「真實」,可能有用到香油啩,所以我自己就覺得「正貨」比較出色,話哂都係真正原創者嘛!


3 則留言:

  1. 收到咁多月餅...我諗你有排食喇!
    [版主回覆10/09/2009 16:59:00]        都唔係 o架,我同我老豆兩個人食,又俾 啲我細佬同佢女友,部份 又係迷你,都唔會太耐!

    回覆刪除
  2. 追月快樂!
    [版主回覆10/09/2009 17:01:00]        多謝妳呀,B!

    回覆刪除
  3. 食唔曬記住留番D蓮蓉唔好掉呀,教你整蓮蓉餅,好味架 !
    [版主回覆10/09/2009 20:02:00]        妳知我份人 o架啦,我點會丟 咗佢咁折墮呀!!真係要掉的話,我都只會掉 咗個皮 啫。因為我唔係咁好呢隻中式餅皮,如果有得揀,我寧願食蓮蓉包都唔揀月餅 o架!        嗱,咁妳記得教我整個蓮蓉餅喇!係咪妳上次跟 Annie 學整果個 "美點雙輝" 都係用蓮蓉整 o架?

    回覆刪除