2009年10月21日星期三

菠蘿吞拿魚薯蓉沙律 Pineapple & Tuna Mashed Potato Salad

        根據上次同 Winnie 一齊整玻璃曲奇嘅經驗,我知道星期一果日整蛋糕一定又係 "摸吓摸" 就攪到好夜,為咗唔想好似上次咁攪到成 10:30 pm 至食晚飯,所以今次我就醒啦,Winnie 未嚟到之前,整好定個薯蓉沙律做 dinner,加埋可以即食唔駛煮嘅麵包,咁就可以快快手手開飯啦,仲乾手淨腳唔駛煮 o添! 



材料:
薯仔
礦泉水吞拿魚
罐頭粟米
罐頭菠蘿


調味料:
千島醬





- 薯仔刨皮後,切粗片,隔水蒸熟。



- 之後壓成薯蓉。


- 菠蘿瀝乾糖水,切粒備用。


- 吞拿魚同粟米盡量瀝乾水份。



- 將所有材料拌勻後,加入調味料再拌勻即成。



        係咪好簡單呢!眨眼就整好 lu!



        除薯蓉,我仲搭 Winnie 幫我去 A1 Bakery 買個合桃提子裸麥包,點知佢又唔收錢,變咗又係佢請我同我老豆食!呢個包真係好好食,百吃不厭,難怪係 blog 友阿 Keith 嘅至愛。意大利什菜湯當然唔係自己煮啦,無咁好心機同精神喇,只係罐頭湯啫!不過我自己再自行調味,加入黑椒碎、迷迭香同肉桂粉。 


 



我另外Panash 咗個脆薯法包俾我老豆試吓,我覺得佢
Panash 咁多 products 之中最好食、最吸引我。


 



咗薯蓉,係咪其餘全部都係現成呢!所以果日可以準時 8:30pm
開飯囉,哈哈!


3 則留言:

  1. Panash嘅脆薯法包, 未食過添!
    我最鍾意嘅係法式提子合桃包, 皮脆肉軟, 重好香添!
    [版主回覆10/22/2009 12:49:00]        妳講果隻反而我未食過,我試過果隻好似係合桃裸麥包,顏色比較白,都 OK 好食。
            個脆薯法包我通常都焗番熱先食,仲焗到外面脆卜卜,裡面軟,加埋薯蓉醬,好好食 o架!

    回覆刪除
  2. 好得丫!
    [版主回覆10/24/2009 12:51:00]        多謝欣賞,我老豆同個 friend 食過都讚好味!

    回覆刪除
  3. 我都好愛吃A1 那個合桃包 ! 我都要試做那薯蓉 。
    [版主回覆11/14/2009 00:31:00]        整啦,好易 o架咋,又好食!

    回覆刪除