2009年10月11日星期日

南瓜意大利燴飯 Risotto alla Zucca

        前幾日整完白酒忌廉汁煮蜆,剩好多蜆肉汁,因為非常鮮甜,所以我留起咗佢嚟煮餸,因為都差唔多有成個飯碗滿咁多汁,好耐,究竟有咩食材係無乜味道兼勁吸水份呢?哈,卒之俾我諗到,就係煮 risotto 喇!

        原本諗住用磨菇煮嘅,點知噚日買餸果陣唔記得買埋,本來都無所謂,但係無理由淨係 "飯煮飯" 咁寡 o架,於是切南瓜準備整咖喱南瓜肉醬時,順便切啲細細粒size,放埋落去一齊煮囉!


 
材料:
南瓜
意大利米 (riso Arborio)
蒜茸

白酒
蜆肉汁
淡忌廉
 
- 南瓜去皮、去瓤,切成細粒。

- 燒熱油,爆香蒜頭後,就加入南瓜,兜兩兜後就加入白酒。

- 南瓜煮咗分零兩分鐘後,就加入米一齊煮。

- 拌勻南瓜同米後,就逐少加入蜆肉汁,慢火煮到收乾水時,再加入蜆肉汁或水。

- 重覆以上步驟直至米煮至七成熟。

- 加入淡忌廉,拌勻。

- 當飯煮好之後就熄火,灑上少少豆蔻粉,拌勻後即可上碟。



呢包就係早幾個禮拜Market Place by Jason」度買嘅意大利米。
呢隻做緊特價,$25.9 / 1 kg,真係平到笑,其他牌子
多要 $4X / 500g,咁你話係咪唔買都對唔住自己
呀!而且到期日仲係 2011 年,有排用喇!

 




        包裝盒背面仲印埋食譜教你煮!驚死你因為唔識點煮而唔買呀!

 

 

        用蜆汁煮呢個飯真係無得彈,蜆肉汁本身已經好鮮甜,再加埋南瓜嘅清甜,嘩,好味到呢,都唔識得形容!!!!本來諗住我老豆一定唔鍾意食,因為佢唔鍾意食西餐之餘,又唔鍾意食硬飯,所以今晚我都照樣煮番少少普通米飯俾佢食。點知佢試食完之後仲繼續添多次呢?可能我真係煮得太好食喇,加上蜆肉汁嘅鮮甜,吸引佢食到唔停得口呀,哈哈! 而且我特別煮耐少少,所以個 texture 比起正宗嘅 risotto 腍啲,易啲入口。



Notes
- 根據包裝盒所教嘅煮法,要將啲蜆肉汁逐少逐少加入,咁就唔會黐底。

- 意大利米係唔駛洗,直接放落鍋度煮就得。

- 煮嘅時候唔駛冚蓋,要記得間唔中就攪下佢,如果唔係就一定黐底! 

- Risotto alla Zucca 即係 "Risotto with Pumpkin " 。

7 則留言:

  1. 午安~~~祝有個開心快樂星期日
    [版主回覆10/12/2009 01:44:00]        Thank you!

    回覆刪除
  2. 好詳細呀 ! 寫得很好 ! 多謝 。
    [版主回覆10/12/2009 01:46:00]        我多謝妳 嘅讚賞就真啦!

    回覆刪除
  3. 睇見都
    [版主回覆10/12/2009 16:27:00]        妳唔駛流口水啦,妳煮 嘢咁叻!

    回覆刪除
  4. 很美, 加油啊哈
    [版主回覆10/13/2009 01:25:00]         多謝鼓勵!

    回覆刪除
  5. 好掂噃....
    [版主回覆10/13/2009 01:25:00]        多謝妳呀!

    回覆刪除
  6. YUMMY呀!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/13/2009 01:26:00]        係呀,真係好好食呀!

    回覆刪除
  7. 還未有機會試整...
    [版主回覆10/16/2009 23:07:00]        有時間妳一定要試整呀!

    回覆刪除