2009年10月13日星期二

金針雲耳冬菇蒸雞

        呢個餸係噚晚整嘅,應該噚晚已經要 post 嚟,點知寫完篇黑豆燕麥方塊之後超眼,簡直眼瞓到一條魚都釣唔到呀! 見已經差唔多點半鐘喇,都係去瞓覺喇,留番今朝先再寫。所以自從要打理埋頭家之後,真係好唔夠時間用,一日起碼有番 30 個鐘就差唔多!

        好耐都無食過蒸雞喇,心血來潮又想食喎,咁咪整囉!用金針、雲耳同冬菇蒸雞係好家常嘅菜式,以前媽咪間唔中就會整 o架喇!記得媽咪之前同我講個,如果要買雞就去「惠康」度買啦,可能因為乾淨衛生啩!所以噚日我就走咗上去「惠康」度買。見到個 counter 有啲包好嚟賣嘅雞,有隻賣 $18,另一隻就賣 $25,兩種都係半隻份量,都唔知有咩分別,於是問個阿姐,原來一隻係急凍、一隻係冰鮮!其實相差唔多,應該係買冰鮮嘅,不過,一來見過「唐順興」果啲冰鮮雞成隻都只係廿零蚊,二來又想試吓急凍雞係咪真係咁唔掂,所以最後就揀$18 急凍果隻返屋企做試驗,睇吓係咪真係咁差先!臨走前仲叫個阿姐幫我斬件,因為驚返到屋企唔識用把剪骨較剪去剪開佢,老豆又唔喺度,去咗農場到時就麻煩喇,唔通原隻雞擺喺配料上面蒸咩!


       


材料:

冬菇
金針
雲耳
紅棗

醃料:
蠔油

薑絲
紹酒


- 雞洗乾淨後瀝乾水份。


- 參考「浸發冬菇方法」處理冬菇,之後切片。


- 雲耳剪去底部木頭部份;金針如有硬蒂,同樣剪去,之後將兩樣材料洗乾淨,放
   入加有少少白醋嘅滾水內汆水,盛起後過冷河,瀝乾水,備用。


- 紅棗用熱水浸軟,洗淨後切開去核,再切粗絲備用。


- 將雞件同冬菇用醃料先醃半個鐘,之後將金針同雲耳鋪喺碟上,將醃好嘅雞件同
  冬菇放上面,最後灑上紅棗絲,就可以拎去蒸,大約蒸 8 - 10 分鐘就得喇。



        實驗結果證明,急凍雞真係唔可以要嚟蒸,因為完全無乜味,好彩我都醒目,醃果陣已經用蠔油,所以急凍雞最好都係要嚟煮,仲要有較濃味醬汁呀!


        下次蒸雞都係要買冰鮮雞,不過之前要問定我老豆點用果把骨剪!


1 則留言:

  1. haha~~呢個送好味道!
    [版主回覆10/16/2009 23:39:00]        本來係好味道 o架,不過自己又貪得意學人做實驗,攪到碟雞無乜味囉!

    回覆刪除