2009年10月13日星期二

浸發冬菇方法

        有陣時,如果啲冬菇係比較厚身的話,真係隨時要浸足成日先可以完全浸軟。如果記得的話,就可以之前一晚浸定,到第二朝就可以用;但係如果前一晚唔記得浸過夜,第二日又趕住要用,咁點算?最簡單方法咪唔好食佢,改用其食材囉,呵呵!

        媽咪之前就教過我,如果想啲冬菇快啲浸軟,係有辦法嘅,不過就千祈唔好諗住用熱水浸會快啲喎!不但只未必可以快啲浸軟,而且仲會攪到啲冬菇變韌!要加快浸軟冬菇,秘訣就係喺碗凍水度加少少糖,攪勻之後就可以要嚟浸冬菇啦!

        我試過呢個方法好多次,真係得喎,比唔落糖真係會快啲浸軟。所以好多謝媽咪教咗我呢個秘訣,行少冤枉路!

1 則留言:

  1. 我以前都以為用熱水浸會快d, 但浸完d 冬姑真的 un , 你媽咪真叻。
    [版主回覆10/16/2009 23:42:00]        係呀,真係萬試萬靈!可能我媽咪都撞過板呢,累積經驗先知呀,哈哈!         如果佢仲 喺 度的話,我就要勁問哂佢 啲 cooking technique 呀!

    回覆刪除