2009年10月25日星期日

香茅豬排配甜酸辣醬汁

        唔知點解,我老豆個 friend 個農場好似乜都有咁嘅,連香茅都有種!都唔知係咪其實係叮噹個百寶袋嚟 o架,乜都有


        當我老豆問我要唔要香茅時,我第一個反應就係整香茅豬扒,或者香茅青檸凍,咁根據我學生嘅形容,我食嘢咁 "滋補",就當然梗係揀咗整豬扒啦!



材料:
急凍脢頭豬排


醃料:
香茅
乾蔥頭
蒜頭
魚露


老抽
玫瑰露
青檸汁


醬汁料:
醃料汁
泰式雞醬




啲就係我老豆拎返嘅新鮮香茅喇。


 


- 豬排解凍,洗淨後瀝乾水,用刀背將兩面拍鬆。


- 香茅洗乾淨;乾蔥頭同蒜頭去衣,之後將 3 樣材料一齊切碎。


- 豬排用醃料醃兩個鐘。


- 燒熱油,將豬排兩面煎至金黃色,盛起。


- 跟住將剩低醃料汁加水、糖同泰式辣醬,煮到濃稠,然後淋上豬排上,食得!



Notes
- 選用脢頭豬排嚟整,肉質會比較腍。


- 香茅切碎前記得先用刀背拍幾吓,香味先會易啲出。


- 醃豬排時唔駛落太多鹽,因為魚露都已經有鹹味。


- 煎豬排時記得先用大火,鎖住肉汁,之後先轉中火繼續煎熟。


沒有留言:

發佈留言