2010年1月19日星期二

沙茶茄子潮州麵線

        早前老豆拎啲潮州麵線返嚟,我第一時間就諗番起媽咪整嘅炒麵線,好好食 o架。


        真係好耐好耐無食潮州麵線喇!以前媽咪間中都會買返嚟炒吓,我覺得好食係因為麵條比較有煙韌質感,唔會太腍,加埋爽口嘅西芹絲一齊炒,勁好食!


        好啦,今晚就由我炒俾老豆食啦!



材料:
茄子
珍珠荀
杏鮑菇
潮州麵線
蒜茸
蔥段


調味料:


生抽
紹酒
沙茶醬
柱侯醬


- 洗乾淨茄子同雞脾菇,切條;珍珠荀洗淨開邊,備用。


- 煲滾水,落鹽,放麵線落煲內烚腍後,過冷河、瀝乾水,待用。


- 燒熱油鑊,爆香蒜茸,加入茄子炒兩炒,灒酒,之後加少少水,冚上鑊蓋將茄子
  稍為煮到軟身。


- 茄子軟身後,加埋杏鮑菇同珍珠荀落鑊,一齊炒熟。


- 之後將麵線回鑊,加入調味料,兜炒至麵線夠熱,最後落埋蔥段,炒兩炒就上碟。


 



今晚就係食炒麵線加椰香芋蓉西米露喇!



Notes
- 杏鮑菇即雞脾菇。


- 烚麵線時,記得唔好煮得太耐,否則回鑊再炒時就會過腍,炒到碎哂。


1 則留言:

  1. 好惹味的麵線呀!
    [版主回覆01/19/2010 12:10:00]        係,真係好惹味!但係估都估唔到,惹味 嘅 泉源唔係來自沙茶醬,而係柱侯醬。

    回覆刪除