2010年1月4日星期一

燒排骨

        早前見到 blog 友 Motonako.A 整咗叉燒同燒排骨,叉燒我自己都整過幾次,但燒排骨就未整過,於是就問吓佢點整。原來同整叉燒係一模一樣做法,只不過就改用排骨,至於用邊種排骨,Motonako.A 就話無所謂,隨自己喜歡,於是我噚日就用咗一字排嚟整,整出嚟個效果都幾好呀!


       


材料:
急凍一字排 ( 金沙骨 )

醃料:
叉燒醬
老抽
玫瑰露酒


- 首先將一字排解凍,洗乾淨後用醃料醃過夜。


- 烤盤鋪好錫紙,放上醃好一字排,然後放入已預熱至 180°C 焗爐內。


- 先焗 10 - 12 分鐘,然後將排骨翻轉,再焗多10分鐘。


- 之後搽上蜜糖,入爐焗 2分鐘,翻轉再搽蜜糖,同樣焗多 2分就得喇!



        味道方面,我就唔知喇!!點解會咁講,因為噚日我返工時喺坑口地鐵站經過一間齋舖,見到門口棟咗個牌喺度,寫住「是日齋期」,我先發現原來噚日喺觀音誕!所以雖然我照整呢個燒排骨,但我就無食到,淨係我老豆食咋! 不過反正個叉燒醬都係現成買,又唔係自己調出嚟,都唔會難食得去邊啦!


1 則留言:

  1. Great job....Kestrel!!  It looks great!!!  you made my mouth watering la.....
    [版主回覆05/03/2010 22:21:00]        哈哈,真係咁掂!?妳 " 氹 " 我咋嘛!!     如果無記錯的話,應該都整得幾好味 o架!都係要多謝妳我先知道點整呢!         話時話,點解妳突然間挖番我呢 嚿燒排骨出 嚟呀?

    回覆刪除