2010年1月11日星期一

焗忌廉三色蔬菜

        好耐都無整西菜喇,前晚就整咗個超簡單,但係又上得大嘅焗什蔬,我叫佢做焗忌廉三色蔬菜。





        整呢個焗雜蔬材料非常簡單,就只係得南瓜、西蘭花同椰菜花,淋上忌廉汁後,放入爐焗就攪掂。而忌廉汁亦唔駛自己慢慢煮,開罐罐頭忌廉湯就得喇!


材料:
南瓜
西蘭花
椰菜花
罐頭忌廉湯


調味料:

黑椒粉
豆蔻粉
百里香 ( Thyme ) 
迷迭香 ( Rosemary ) 


- 南瓜去皮、去瓤,切件;西蘭花同椰菜花洗乾淨,切細件,備用。


- 煲滾水,分別將三種材料放入滾水內烚至半熟,之後盛起,瀝乾水份。


- 將三種蔬菜排放於碟上,待用。


- 忌廉湯逐少加水煮開,之後加入調味料,煮滾後就將忌廉湯淋上蔬菜上,放入已
  預熱至 160 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘至表面金黃便可。


Notes:
- 可選擇不同口味嘅忌廉湯,如忌廉磨菇湯、火腿磨菇湯、忌廉雞湯等等。

- 煮忌廉湯時如果水落得太多,可用少量粟粉水埋芡,令到個忌廉汁可以比較濃稠
  ,方便淋上蔬菜上。


- 香草可根據個人喜好而選擇。


1 則留言:

  1. 好易咁噃...加少少 cheese 得唔得呢?
    [版主回覆01/12/2010 11:26:00]        係呀,真係勁易整,都算係懶人菜一道!!         係喎,你 哋食得 cheese 嘅,可以刨 啲 Parmesan cheese 落去一齊焗,應該會更加香同更加金黃。咁妳快 啲示範俾我睇啦,因為我唔食 cheese,所以唔會咁整呀!

    回覆刪除