2010年1月5日星期二

草莓果醬 Strawberry Jam

        上次整完士多啤梨朱古力蛋糕送俾 Ada 後,仲有好多士多啤梨剩喺度,所以今日我就用咗佢嚟整果醬。


材料:
士多啤梨        約
500 克
糖                  150克
檸檬              1/2個


- 將士多啤梨乾洗淨,用抹手紙抹乾,切去葉及蒂
 
 
 

- 之後將士多啤梨切粒,加入糖拌勻,放入雪櫃醃過夜。醃過夜之後,士多啤梨會
  滲出好多果汁。





 
- 將半個檸檬搾汁,連同士多啤梨果肉及果汁一齊放入煲內。

- 用慢火加熱,將果汁煲滾,一邊煮、一邊攪拌。





- 煲滾後會慢慢起泡,繼續邊煮邊攪拌直至所有泡沫消失。





- 當果肉同果汁煮到濃稠,而且變得通透、有光澤時,就代表差唔多煮好。

 
 
 

- 用手指喺匙羹上面嘅果醬劃一直線,如果見到果醬被分開之後並無立即黐番埋
  一齊,咁就代表果醬已經煮好。

- 熄火後就可以將果醬入樽。

食譜及做法係跟 blog 友天拿‧公士多啤梨果醬嚟做



依家士多啤梨好平,呢兩盒夾埋都只係賣 $15 咋,不過
之後我喺街市度都見到有得賣,仲只係賣 $10
兩盒咋!蝕喇、蝕喇,唔制呀!!
 

 



300 克多士多啤梨,可以煮到兩樽細裝果醬。





Notes:
- 除
咗檸檬汁之外,我自己仲刨埋啲檸檬皮茸落去一齊煮,所以果醬多咗一種好清
  新嘅味道。

- 因為士多啤梨比較酸,所以最好都係用砂糖,今次我用咗黃糖整,所以果醬味道
  唔夠甜。

- 玻璃樽喺用之前,要預先消毒,因為糖份好高,容易滋生細菌。

- 果醬攤凍後要放入雪櫃內儲存。

- 關於果醬嘅煮法及形成,可參考天拿‧公橙皮果醬內嘅《廚房生物學》。

2 則留言:

  1. 個色好靚,等我都試吓整先
    [版主回覆01/06/2010 23:24:00]        多謝妳讚賞!         妳都試 吓整呀,唔難 o架!

    回覆刪除
  2. 自制果jam! 好味又健康wor! =]
    long time no come tim~嘻嘻! happy 2010啊
    [版主回覆01/08/2010 16:47:00]        係喎,真係好耐無見妳喇喎,米雪!妳連張 logo 相都轉埋。         自家製果醬真係健康好多,不過始終我都係唔係咁 buy 士多啤梨,都幾酸!          新年快樂,身體健康!

    回覆刪除