2010年1月16日星期六

蝦醬魚乾蒸肉餅

        逢星期六晚都會整啲比較簡單餸,因為第二朝要 5:30am 起身,所以唔想攪太多,食完飯要早瞓喇!


        今晚就蒸肉餅,最簡單不過,連鑊都唔駛洗!不過今次就試吓加入蝦醬、魚露調味,面頭再鋪上魚乾仔,睇吓掂唔掂。



材料:
免治豬肉
魚乾仔


醃料:
魚露
蝦醬

粟粉


- 豬肉用醃料醃好


- 魚乾仔略為洗一洗,瀝乾水後鋪豬肉上面。


- 之後隔水蒸 15 - 20 分鐘就得喇。



        真係超簡單,仲簡單過煮懶人菜,不過就幾好味喎!有少少蝦醬同魚露吊味已經好香,加埋魚乾仔,不但惹味,仲令肉餅多一種口感層次 o添!


        一個字:掂!



P.S.  同場加影:清炒西洋菜



        都係老豆農場拎返嘅,因為夠嫩,所以炒嚟食都好正,非常爽甜。佢話呢次啲西洋菜係美國種喎,所以啲葉大塊好多,果然夠哂 "西洋" 呀!!


1 則留言:

  1. 我反而鈡意香港食倒嗰種西洋菜呢!
    [版主回覆01/18/2010 14:18:00]       有咩分別?我唔識食呀,食唔出分別!         係呀,我話 "美國種" 個「種」字係「種籽」個「種」,唔係「種植」個「種」!所以都係老豆個 friend 自己種咋!可能就係因為咁而食唔出分別。

    回覆刪除