2010年7月20日星期二

四色冬瓜湯

        上個禮拜老豆又捧咗個大冬瓜返嚟,當然,比起街市賣果啲冬瓜,仲差好遠啦,起碼我老豆能夠喺農場捧到返屋企!

        個瓜大到根本一次食唔哂,所以今日先用一半嚟煲湯,加埋另外三種顏色嘅菜蔬,包括粟米、紅蘿蔔同馬蹄,樣樣都係甜嘅材料,所以即使係齋湯都好清甜,唔會清淡無味。





材料:
冬瓜
紅蘿蔔
粟米
馬蹄
薏米
陳皮


- 冬瓜洗乾淨外皮,切開後去瓤,連皮切件;紅蘿蔔刨皮後用滾刀切件。

- 粟米去衣、去鬚,略沖洗後切件;馬蹄先沖走表面啲泥,之後去皮,備用

- 薏米用水浸至發大,沖洗乾淨;陳皮用熱水浸軟,之後刮瓤,洗淨備用。

- 所有材料凍水落煲,煲好後落鹽調味即可享用。

呢個湯清甜、清熱又消暑。






哋睇,個冬瓜真係唔細 o架!





Notes
- 若果唔嫌麻煩的話,可以將粟米衣同粟米鬚洗淨一齊煲,因為喺中醫角度,兩種
  材料
同樣都有食療功效。


- 馬蹄去皮後可先浸水,以防止變色。

- 唔習慣飲齋湯嘅朋友可加瘦肉或豬腱煲湯。


        

6 則留言:

  1. 我都啱啱煲咗呀....差不多喇, 只是冬瓜換上竹蔗矛根啫!同樣咁甜咁正架!
    [版主回覆07/20/2010 02:20:00]        咁 啱呀!         勁喎,金山都有竹蔗茅根賣,少爺仔實鍾意飲啦,咁甜。

    回覆刪除
  2. 你唔整冬瓜盅..夠哂大呀....
    [版主回覆07/24/2010 16:36:00]        都有 諗過 o架,不過因為我個真空煲勁深,驚唔知拎唔拎得番出 嚟食,整穿 咗就 嘥心機喇!

    回覆刪除
  3. 你可以煲底墊個碟..冬瓜入到去加到蓋就得了...拎出時可以用個夾家....連碟一齊拎出...
    [版主回覆07/24/2010 22:42:00]        但係有邊種夾可以有咁大個連瓜連碟一齊夾出 嚟?我只係得一般 size 個種咋!

    回覆刪除
  4. 一係你可以連塊毛巾一齊入煲...拎出時用毛巾2頭就住出...
    自己幾通啦...我唔明有咩咁難囉...
    都係出去食吧啦....
    [版主回覆07/24/2010 23:09:00]        上次我個 friend 佢家姐都係整完拎唔番出 嚟 呀!我個 friend 仲笑佢老貓燒鬚 o添!         " 都係出去食吧啦.... "         呢句最 啱聽!

    回覆刪除
  5. good n healthy soup.. thanks for sharing..
    hope u dont mind as i just add u as my blog friend where i can 'steal' ur cooking idea
    [版主回覆08/01/2010 23:29:00]        Of course I don't mind you "steal" my recipes. Actually, it's my pleasure to share with the bloggers.

    回覆刪除
  6. 真係好多謝你既分享 睇你blog好開心果因為可以學到好多野呀 thank you
    [版主回覆06/02/2013 20:02:08]唔好咁客氣啦!大家分享交流啫,我都仲有好多嘢要學呀!!

    回覆刪除