2010年7月26日星期一

鬼馬酸薑皮蛋炒肉粒

        鬼馬!?究竟有幾鬼馬?食材都可以鬼馬?


        細個時聽到有餸菜個名叫 "鬼馬",覺得好得意,好好奇,好想知道點 "鬼馬" 法!點知媽咪話俾我聽,原來係用咗 "油炸鬼" 同馬蹄嚟住,因而得名。


        煮呢個餸一啲都唔難,只係處理材料時比較花時間,因為除咗豬肉外,其餘所有食材都係可以即食,真係落鑊係咁依炒幾吓就已經食得,反而炒得耐仲令碟餸失色 o添!



材料:
脢頭瘦肉
皮蛋
炸麵 ( 油條 )
酸子薑
馬蹄
鮮百合


醃料:


蠔油
粟粉


調味料:


雞粉
紹酒
麻油


- 豬肉洗乾淨,切粒,用醃料醃好;馬蹄去皮後洗乾淨,切粒備用。


- 鮮百合切去啡色部份,之後拆開洗乾淨;炸麵放入白鑊內烘脆,之後切片;


- 皮蛋清除表面醃料,剝殼後切粒;子薑切粒備用。


- 燒熱油,先將豬肉落鑊兜炒,灒酒後盛起。


- 子薑、馬蹄、皮蛋落鑊炒幾吓,之後加埋百合,豬肉回鑊,加入調味料兜勻。


- 灑上麻油,兜炒幾吓後熄火,放入炸麵,拌勻後即可上碟。



Notes
- 炸麵亦可放入焗爐內烘乾、烘脆。


- 為保持炸麵脆身,一定要最後落鑊,並且不可炒太耐,兜幾吓就要即刻盛起。


- 鮮百合同樣唔好炒太耐,否則失口爽脆口感。


- 豬肉第一次落鑊時毋需炒至全熟,因為之後會回鑊再炒。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 油炸鬼加馬蹄超正呀....我食過係甜酸汁既...油炸鬼又翻炸好脆....超正呀....
    [版主回覆07/26/2010 14:13:00]         係呀,素食菜館好多時都會當係素咕嚕肉 o架!

    回覆刪除
  2. 呢個我都好想食呀.
    [版主回覆07/27/2010 22:43:00]         想食就整啦!呢個 餸真係好易整。

    回覆刪除
  3. 你就真係鬼馬喇.............咁都得....不過睇落又幾吸引咁噃...heheheh!
    [版主回覆08/01/2010 23:35:00]        少爺仔鬼馬過我好多!         味道唔錯 o架!

    回覆刪除