2010年8月16日星期一

酸辣煎大蝦

        今晚除話梅涼瓜之外,仲整咗個酸辣煎大蝦 o添!我一向都好少整蝦,連殼整就更加係第一次,所以都只係實驗性質咋,不過味道都唔錯呀!


        今次好捨得咁買咗幾隻虎蝦返嚟煮呢個餸,四隻蝦其實都唔係真係好大隻,但已經差唔多 $30 喇!不過成世都唔一次,就 "豪" 一次咁多啦!我同自己講,如果出街食,呢個價錢肯定唔得 o添呀!



材料:
急凍虎蝦
金不換
紹酒


調味料:
泰式雞醬
魚露
青檸汁


- 虎蝦解凍後洗乾淨,剪去眼、鬚及腳,剪開蝦頭,清除沙囊,蝦背切開,清除
  蝦腸。


- 金不換洗乾淨後剪碎;將調味料預先混合好,備用。


- 燒熱油,放蝦入鑊內煎香、灒酒,煎到兩面都金黃色就先盛起。


- 調味料倒入鑊內煮滾,之後將蝦回鑊,兜勻。


- 當醬汁煮到開始濃縮時,就加入金不換碎,兜炒幾吓即可上碟。


- 將醬汁淋上大蝦上。



 

Notes
- 若蝦身太濕的話,落鑊前先用抹手紙索乾水份。

- 唔同牌子嘅魚露鹹味會有唔同,如果唔夠鹹的話,可酌量加鹽調味。


- 青檸汁可用檸檬汁代替。


- 落金不換之後唔可以炒得太耐,否則香味就會消失。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 四隻夠唔夠食呀?
    [版主回覆08/17/2010 07:35:00]        一個人食,四大隻夠哂啦!

    回覆刪除
  2. 賣相好靚, 一定好好味, 多謝你詳盡講解做法同心得,
    搵日一定會跟你嘅方法整嚟食
    [版主回覆08/17/2010 07:42:00]        多謝妳呀!         其實我都係好求其,唔係好識裝飾 O架咋,呢個賣相呃人都可以 嘅!         搵日有時間試整啦,好好食哦!

    回覆刪除
  3. 茄汁大蝦煮得多, 下次試下這方法先。
    不過又要買支泰式雞醬, 雪櫃好多醬了。
    [版主回覆08/21/2010 19:09:00]        哈哈,原來唔係淨係我有呢個煩惱,真係好多醬 喺雪櫃呀,最 衰就係開 咗之後要冷藏,勁煩!妳睇 吓有冇醬料包買啦!一次用一包咪好 啲囉!

    回覆刪除