2010年8月3日星期二

肉醬意粉 Radiatori alla Bolognese

        今晚煮咗一樣我好鍾意食,但又好難有得食嘢,就係肉醬意粉喇!對一般人嚟講,呢個意粉真係好 common,喺一般西餐廳、茶餐廳,甚至係 "大快樂" 之類嘅快餐店都可以食到,但係多數餐廳都係用免治牛肉整,所以我就食唔到喇,因為我係唔食牛肉

        都係個句:「想食咩?咪自己郁手整囉!」所以我就參考Margaret 本 《美味意大利粉》裡面個 Bolognese 肉醬做法,再加埋早前 Louisa 送俾我果包 Radiatori 意粉,做咗呢個咁有特色嘅肉醬意粉。




材料:
免治豬肉                           約
300 克 (即半斤)
細洋蔥                             1 個
蒜頭                                 2 粒
紅蘿蔔                             1/3 條
西芹                                 1 條
月桂葉 ( Bay Leave )       2 片
百里香 ( Thyme )             1 茶匙
紅酒                                 100 毫升
黑椒粉                              1 茶匙
茄膏                                 1 湯匙
罐頭番茄                          200
克 ( 約半罐)
各式意大利粉                   適量

調味料:
鹽                                      適量
糖                                      適量
喼汁                                  少許
 

- 洋蔥、蒜頭去衣後略沖洗;紅蘿蔔刨皮;西芹洗乾淨。

- 將以上全部材料切細粒,備用。

- 燒熱油,放豬肉落鑊炒至乾身及微焦黃色,盛起。

- 之後原鑊爆香蒜頭,依次加入洋蔥、西芹及紅蘿蔔炒香。

- 肉碎回鑊,加入月桂葉、百里香同黑椒粉,拌勻。

- 加紅酒煮至半乾後,加入罐頭番茄,壓爛成番茄蓉。

- 拌入茄膏,再加適量水份至冚過所有材料,用大火煮滾。

- 煮滾後,轉慢火將材料燴約 45 分鐘至肉碎腍透,加入調味料拌勻。


- 當肉醬差不多煮到汁乾時,另煲滾水,落少少鹽,加入意粉,根據包裝袋上說
  明將意粉煮熟。


- 將意粉舀入肉醬料內,拌勻,即可上碟。




所有要用材料。
 
 
 
 
 
 
好好食呀!真係有十幾年無食肉醬意粉喇,今晚好滿足呀!

  
 

Notes
- 食牛肉嘅朋友,可將 2/3 免治豬肉用免治牛肉代替。

- 用鮮番茄代替罐頭番茄時,記得先將番茄去皮。

- 燴肉醬時,記得間中將材料攪拌,可令材料均勻入味及防止黐底。

- 煮多嘅肉醬,可以放入冰格保存,到要用時將肉醬解凍,之後煮番熱即可。

 

 
 
 
 

 

4 則留言:

  1. 我就0岩相反...對免治之肉既肥之肉有恐懼感...超怕....一粒都唔食....都係鐘意牛...
    [版主回覆08/03/2010 15:45:00]        其實大部份人都係鍾意食牛多過食豬,係我怪 啫,頂唔順佢朕羶 味!

    回覆刪除
  2. 牛正好多噃!
    [版主回覆08/03/2010 15:44:00]        但係對我 嚟講 ,見到牛肉會反胃囉!

    回覆刪除
  3. 可可貓的活板門2010年8月4日 下午1:27

    真材實料好豐富 !
    [版主回覆08/05/2010 00:03:00]        自家製寧捨唔同 嘅!

    回覆刪除
  4. Hello, 請問你係邊度買呢類意粉碟? 我係香港搵唔到啊。Thanks!
    [版主回覆04/27/2011 18:56:00]        我都係 喺 JUSCO $10 店買 啫嘛!

    回覆刪除