2011年7月17日星期日

杏仁咖啡曲奇 Almond Coffee Cookie

        心血來潮,近排突然好想食咖啡曲奇,今日晏晝等緊麵包發酵時就整咗杏仁咖啡曲奇。



材料:
杏仁條                  50 克
低筋麵粉              200 克
可可粉                  5 克

即溶咖啡粉          10 克
固體菜油              100 克
糖霜                      85 克
鹽                          少許

- 杏仁條 放入焗爐內用 140 °C 焗 10 分鐘至顏色金黃及香味出。


- 麵粉同可可粉過篩 3 次;咖啡粉用少量熱水溶解。


- 固體菜油加入糖霜及鹽,用電動打蛋器打成忌廉狀後,將咖啡溶液逐少加入混合。


- 篩入粉類拌勻,加入杏仁條,輕手搓成麵糰。


- 將麵糰搓成長條形,用牛油紙包好,放入冰格雪約 1 個鐘至硬身。


- 將雪硬麵糰拎出,切成每片1/2 厘米薄片,放上已鋪牛油紙烤盤上。


- 放入已預熱至 190 °C 焗爐內焗約 12 - 15 分鐘至熟。


- 出爐後曲奇直接於烤盤上攤凍即可。


以上材料份量可做 6 厘米 X 6 厘米曲奇約 15 塊



呢個曲奇同之前整咖啡腰果曲奇其實同出一徹,不過今次做法就改成
將咖啡溶液加入糖油混合物內,方便過直接篩入粉內,而且因為
用熱水預先開成溶液,咖啡味更加出。


 



今次用UCC 117」咖啡粉整曲奇,咖啡味非常香濃。


 


Notes
- 盡量以最少嘅熱水將咖啡粉溶解,否則麵糰會因水份過多而難以搓成形。


- 用固體菜油代替牛油整曲奇,成品會比較鬆脆,但就少咗牛油香味。


- 搓麵糰時,若發覺麵糰太乾而難以成糰,可酌量加入水份搓勻。


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 好靚呀, 我諗好好味, recipe 寫得好詳細, 多謝分享
    [版主回覆07/18/2011 03:03:00]        好多謝妳咁欣賞呀,thank you!

    回覆刪除
  2. 絕代《方華》2011年7月18日 上午1:24

    靚靚~
    [版主回覆07/18/2011 03:04:00]        多謝!

    回覆刪除
  3. 呢隻曲冇整好耐啦..但次次食都唔會抗拒囉
    [版主回覆07/19/2011 01:25:00]        咁好食,點會抗拒 o架!

    回覆刪除
  4. 固體菜油比牛油更吾健康呢, 老友!
    [版主回覆07/19/2011 01:27:00]        我都知,成罐都係反式脂肪嘛,不過每次用牛油整 嘅西點我都唔係 咁鍾意食,因為我由細到大都覺得奶類製品好羶!

    回覆刪除
  5. 又想問下點解街個D cookies都幾貴呢...份量又唔係多...
    [版主回覆07/20/2011 16:04:00]        呢層我估大部份成本 嚟自舖租同廣告費囉!真正材料成本肯定勁平 ,大量製作一定係批發價入貨 o架啦!         同埋香港人 嘅心態係:貴價貨就一定好,一定無衰!咁 啲生意佬咪識做囉!!!

    回覆刪除