2011年7月25日星期一

紅豆糯米卷

        每次屯門一間齋舖食嘢時,我都會點豆沙糯米卷嚟食,好鍾意佢嗰種香甜軟糯嘅口感同味道。但其實自己整應該唔會太難,一於試試吧!順便可以清埋盒紅豆餡。


材料:
糯米粉     
100
澄麵          2 湯匙
              30
              180 毫升
   
紅豆餡      約 100

椰絲          適量


- 將麵粉、澄麵、糖同水放入大碗內拌勻。


將粉漿倒入已墊牛油紙嘅長形盤內,隔水蒸 10 分鐘,拎出放涼備用。


- 將紅豆餡均勻塗抹喺糯米皮上,之後捲起,再灑上適量椰絲,即可切件享用。



飯後一杯鐵觀音加甜品,好滿足!


 



低估咗個盤嘅厚度,攪到個糯米皮太厚,難捲之餘又唔靚仔,
下次同等份量分兩次蒸就應該啱好喇!


Notes
- 糯米粉內加入澄麵,可以令到蒸好嘅糯米皮較為挺身之餘,又可增加透明感。


- 紅豆餡可用現成品,亦可用中式豆沙代替。


- 捲糯米皮時幾得戴上即棄膠手套,因為非常黐手。


- 切件時,可先用保鮮紙包住把刀先切,咁就可以避免黐刀。
          

        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 又叫我準備流口水....  紅豆餡我最怕呢!
    [版主回覆07/25/2011 15:29:00]        我知妳唔食紅色甜品,我係叫妳望住個粟米 muffin 流口水咋!

    回覆刪除
  2. 我要芝麻餡
    [版主回覆07/25/2011 15:31:00]        整擂沙湯丸 啱唔 啱?         我見有個食譜係要溶豬油搓餡,咁如果我用固體菜油代替,溶完之後會唔會再凝固番呢?

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2011年7月26日 下午9:46

    整砵仔糕呀
    [版主回覆07/27/2011 00:19:00]         嗯,妳又知我想整缽仔糕?

    回覆刪除