2011年7月26日星期二

豉椒味菜蜆肉炒河

        係咪見到個標題覺得好出奇呢,居然用蜆肉炒河粉?

        事緣係咁嘅,一心打算整鮮魷炒河,點知行勻成個街市都無魷魚賣,得一千零一檔有,但係佢啲魷魚勁靚囉,又大隻又新鮮,我驚秤完之後佢話要收我幾十蚊,唔通到時嫌貴唔要咩!咁咪轉身走入「大昌」睇吓有無急凍魷魚啦,點知都係無,咁見到有急凍蜆肉喎,咪順手攞包囉!



材料:
急凍蜆肉
鹹酸菜
青椒
洋蔥
河粉
紅椒乾
蒜茸


調味料:


生抽
紹酒
蒜茸豆豉醬
粟粉
麻油


- 蜆肉解凍,洗淨後汆水;鹹酸菜洗淨、切件,用清水浸 10 分鐘,瀝乾後加糖醃
  好。


- 青椒洗乾淨後去蒂去瓤,之後切細件;洋蔥去衣,沖洗後切細件。


- 河粉預先用手鬆散開;紅椒乾洗淨切碎。


- 燒熱油,落河粉兜炒,加鹽、糖及生抽調味,兜勻後盛起。


- 再燒熱油,除蜆肉外,將其餘材料全部落鑊爆炒,灒酒。


- 加入豆豉醬及糖,兜勻,用粟粉開水埋芡,之後加入蜆肉煮至滾。


- 熄火後灑上麻油兜勻,將材料舀上河粉上即成。



賣相都唔差 o架!


 



味道?當然正啦,惹味又醒胃呀!


 



星期六大暑嗰日因為有隔夜湯飲,所以無買到去濕料煲冬瓜水,
咁今晚就用扁豆、赤小豆煲冬瓜甜粥去濕補數啦!



Notes
- 蜆肉切勿汆水太耐,否則會將所有鮮味溶於水內,肉質亦會變得太韌。


- 鹹酸菜用清水浸過後可減低鹹味。



        亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 絕代《方華》2011年7月26日 上午2:07

    豉椒味菜蜆肉炒河 好惹味呀
    [版主回覆07/26/2011 02:14:00]        嗯,妳都咁夜仲未 瞓 ,整番碗炒河宵夜啦!

    回覆刪除
  2. 好惹味呀!
    [版主回覆07/27/2011 00:06:00]        係呀!不過都要多謝 P 姐妳呀,因為係參考妳個滑蛋炒河而煮 o架!

    回覆刪除
  3. 咩事唔炒勻呀..係撈粉先0岩數喎....
    [版主回覆07/27/2011 00:09:00]        哈哈,因為覺得咁樣顏色分明,影相會靚 啲,所以影完相之後就成碟倒番落 鑊度再兜炒過囉!

    回覆刪除
  4. 唔怪得我上次D 蜆肉咁韌啦~
    [版主回覆07/30/2011 17:41:00]         係呀,放入滾水內十零秒好拎番起喇,跟住仲要回鑊 o架嘛!

    回覆刪除
  5. 豉椒味菜超 like 呀!
    靚又話貴....唔靚就更加唔會買架喇!咁整定你要炒蜆肉至得喇!
    [版主回覆07/30/2011 17:38:00]        超 like 呀,咁快 啲 炒番碟食啦!         哈哈,妳真係知我心意 嘅 啫!!

    回覆刪除
  6. 嘩....呢款真係好耐無食過....
    [版主回覆07/30/2011 17:39:00]        就係因為咁,我又突然間挑起條筋好想食,咁咪即刻整囉!

    回覆刪除