2011年7月26日星期二

全麥豆渣饅頭

        農曆新年過後我都無去探過伯伯同伯娘喇,所以我約好咗聽日會上去探佢哋。


        自從我開始識得整嘢食之後,每次我都會整嘢拎過去俾佢哋試吓,不過始終老人家對西點都唔係太好,記得伯娘曾經問過我攞饅頭食譜叫工人試整,而我自己又好耐都無整饅頭,好,就決定整饅頭啦!不過今次我試咗用老麵嚟整,睇吓成品質地會唔會比直接法有改善,而且仲全麥粉同豆渣一齊整 o添!



老麵


材料:
低筋麵粉      32 克
高筋麵粉      32 克
糖                  6 克
即用酵母      1 克
泡打粉          1 克
水                  約 28 毫升


- 將所有材料混合搓成麵糰。


- 麵糰滾圓後捏緊收口,放入已灑粉嘅兜內發酵 3 個鐘或以上即可。



主麵糰


材料:
低筋麵粉      100 克
高筋麵粉      100 克
全麥粉          30 克
老麵              100 克
豆渣              30 克
糖                  20 克
鹽                  1.5 克
水                  約 100 毫升


- 老麵預先切細件;其餘材料攪拌均勻。


- 老麵與粉料混合搓成光滑麵糰。


- 麵糰滾圓後放入已灑粉嘅兜內發酵 15 分鐘。


- 用擀麵棍將麵糰擀薄,之後捲成長條形。


- 麵糰平均切開成細麵糰,每個重 30 克,鬆弛 15 分鐘


- 將麵糰放上已墊牛油紙嘅蒸籠內,隔水蒸 8 - 10 分鐘至熟。



用老麵整真係軟熟好多,不過唔知係咪因為落咗豆渣嘅關係,
入口有少少黏。


 



又試偷懶,無準確咁量好細麵糰重量,所以大細不一!


 


Notes
- 如果有中筋麵粉的話,可直接用相同份量取代高、低筋麵粉。

- 如果無全麥粉的話,可用 15 克高筋麵粉加 15 克低筋麵粉代替,亦可直接用 30 克
  中筋麵粉。


- 製作老麵亦可將麵糰直接放入雪櫃慢發酵 3 - 5 日,發酵好嘅老麵可以放上冰格儲
  存,到用時預早解凍即可。


- 唔想用老麵整的話,可用直接法製作,食譜請參考《 饅頭 》。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 點解唔直接用中筋呢...冇貨呀... 以前細個屋企都成日整饅頭 , 菜肉包, 素菜包, 豆沙包等中式野架...不過依家N年冇食lu....仲好記得果d味道...超正呀
    [版主回覆07/27/2011 00:15:00]        一來因為我習慣去「二記」買日本粉,佢淨係得高筋同低筋賣,所以咪自己溝囉!二來費事買咁多包粉 喺屋企阻地方,高、低兩種 粉已經要分開買,再買多包中筋就成三包粉 喺屋企,妳估我係負責 "帶粉" 嘅咩!         嘩,原來妳屋企人煮 嘢咁叻,唔怪得之妳都咁叻啦!我下個目標係整生煎包、鍋貼同花素餃呀!

    回覆刪除
  2. 我啱啱先食完生煎包同菜肉包....超正呀!
    [版主回覆07/30/2011 17:42:00]        係咪自家出品先?

    回覆刪除