2009年6月23日星期二

海南島手信 & 蓮花

        Winnie 啱同屋企人去完海南島旅行,買咗好多手信俾我同我老豆。



        有海南島出名嘅椰子糖、榴槤糖,即沖咖啡同椰汁,仲有樽正嘢,就係黃辣椒醬喇!呢隻黃辣椒醬好辣 o架,之前媽咪同老豆去海南島玩都有買返嚟,應該係當地特產。


        除咗手信外,Winnie 仲專登買3 枝蓮花送俾我媽咪 o添!你睇,幾靚!



        Winnie 真係好有心,佢成日都記住要買蓮花送俾我媽咪,因為唔係成日都有得賣,所以今次俾佢見到有得賣,又撞啱約咗我,佢就即刻買。返到屋企,我就梗係第一時間插好佢,放喺媽咪隔離,等佢可以慢慢欣賞,同埋感受一Winnie 果份心意。


        「得一知己,死而無憾!」真係無講錯,一個好朋友,遠遠勝過父子、母女、夫婦、兄弟。媽咪之前都勁讚 Winnie 好人、好顧家,係一個好女仔,成日都話要介紹啲好嘅男仔俾佢,所以佢臨走前都仲記住自己再無可能睇到佢出嫁,留低咗個珍珠鍊墜叫我親手交俾 Winnie,當係佢俾 Winnie 第時結婚嘅嫁妝。


        Winnie,thank you very much!


 


2 則留言:

  1. Winnie真係好幸福啊!
    [版主回覆06/24/2009 01:07:00]        點解呀?

    回覆刪除
  2. 唔好意思...我是路過的,請問你朋友樽黃辣椒醬如何從海南島拿回來?
    寄艙還是可以帶上機?
    [版主回覆12/19/2009 23:43:00]        吓,真係唔係好知佢點帶返 嚟香港喎!

    回覆刪除