2009年6月6日星期六

放榜啦,放榜啦!

        因為上次整紅莓合桃鬆餅時整唔到好鬆軟,於是就求教於 muffin 專家 Motonako.A,佢叫我試吓用佢個方法整,睇吓得唔得。所以今日就又做實驗,之前我已經同佢講好,做好之後就話俾佢聽,等佢知道個放榜結果,睇係 "十優狀元" 定係 "揸兜"!究竟係 "肥佬""揸兜" 我就唔係太清楚喇,不過就肯定唔係 "狀元" 囉!

        今次跟 Motonako.A 嘅方法,先用拂蛋器將黃糖同蛋隔熱水打至糖完全溶解,之後就加入橄欖油 (其實佢無話俾我聽幾時加油同奶,都係靠自己經驗咋!) 拌勻,跟住篩入高筋粉、梳打粉同香草,用膠刮撈勻後再加入水 ( 代替奶 ) 拌勻,就將麵糊倒入模度,用 180 °C 焗 25 分鐘就完成!焗完出嚟個款就係咁:





        頂,切蛋糕時真係好似放榜咁緊張呀,個心喺度勁跳囉,都唔知有乜咁緊張,切蛋糕都切到猛咁心跳。切開一睇已經知唔得啦!完全唔係 muffin 果種 texture 囉。不過好奇怪,食落口又好鬆軟,但果種鬆軟唔似 muffin 果隻,似麵包多啲,吓,梗係啦,用咗高筋粉嘛,咪似麵包囉!

        咁我就唔知 Motonako.A 所講嘅鬆軟係咪呢隻喇,如果係就叫做成功 o架喇,但如果唔係,佢同樣做到 muffin 果種鬆散 texture,咁就再一次失敗啦!所以點解我話究竟係 "肥佬""揸兜" 我就唔係太清楚囉!

        喂,Motonako.A,快嚟 "放榜" 同俾 comment 呀!!原來 muffin 都唔易整 o架!


1 則留言:

  1. 個樣又真係..... 不如你跟足試吓先喇! 香蕉 4 隻 (梅花点) 食譜 (約 12 個大muffin杯)
    糖 100 g (已減糖) ,
    牛油 160 g 蕉香油   數滴
    蛋 2 隻
    高筋粉 300 g
    梳打粉 4 g 檬汁 2 tsp 鹽 6 g
    合桃 or 杏仁片  隨意放面

    1) 溶牛油後, 加入糖拌勻
    2) 用义壓碎香蕉变蓉後加入 檸檬汁(防变黑)及香蕉油,將 2) 混入 1)中 3) 然後加入蛋拌勻
    4) 篩入鹽, 高筋粉, 梳打粉以切伴方法拌勻
    5) 180c, 焗 25 分鈡至熟
    [版主回覆06/12/2009 16:23:00]        好,等我買到香蕉兼 "吽" 到出梅花點時,就又再試 吓妳呢個方法!反正我都鍾意食 muffin,整多 啲實習都唔怕!

    回覆刪除