2009年6月12日星期五

唂咕包

        真係好,美心西餅不斷有 coupon,我就可以慢慢試各種麵包,今次就睇中新出唂咕包。

        我覺得真係無改錯名,叫做唂咕包而唔叫做朱古力包,係我嘅字典裡面,唂咕係比朱古力濃,而且無咁甜,呢個包就正正係咁樣。




        表面一粒粒焗到金黃色嘅就係所謂嘅牛油曲奇但我唔覺係曲奇囉!


 



       最開心就係麵包裡面有啲朱古力粒,食落特別有朱古力味!如果包質硬番啲就更加好喇!


 



        今次個實物同廣告張相算係分別唔大 o架喇,值得一試!


1 則留言:

  1. o谷咕, 年紀很小的時候, 記得那時的即沖飲品不多, 都係好立克, 華田, 最喜歡是爸爸在市區買一罐o谷咕回來, 媽媽沖牛奶給我們喝, 下很多, 朱古力味勁濃.........係喎, 依家家中常備靚可可(o谷咕)粉, 反而冇沖來飲.
     
    可可包, 我下次想玩可可卷包!!!
    [版主回覆06/12/2009 22:45:00]        咁大 嘥 呀,有靚可可粉都唔沖 嚟 飲?不過聽講可可粉係唔適宜用 嚟 沖朱古力,因為無可可脂,所以最好都係用溶朱古力整好味 啲 !         你講果個可可卷包係咪即係指朱古力排包呀?         有無試過個 朱古力雪山包 呀?我覺得好正,一有 coupon 就一定會買個 嚟食。
     

    回覆刪除