2009年6月9日星期二

上海排骨菜飯

        想整呢個菜飯好耐喇,不過唔知點解都幾難搵食譜,喺網上 search 咗好耐,大部份結果都只係糖醋排骨,幾經辛苦先搵到 Kelly 呢個食譜呀!咁難得搵到,緊係要試吓整啦!

       豬扒夠香口,又唔會太乾;而菜飯就更加唔駛講啦,好味又健康,一個字,正!



材料:
有骨豬扒

小棠菜
清雞湯
上海米
薑茸


醃料:

蒜茸
乾蔥茸
生抽
老抽


紹酒

蠔油
五香粉


調味料:

紹酒
麻油


菜飯做法:

- 米洗乾淨、備用。


- 洗乾淨小棠菜後,瀝乾水、切粒備用。

- 先放薑茸落油鑊爆香,加入菜後灒酒,加鹽調味,灑上麻油,盛起。

- 將炒過菜同米一齊撈勻,放入電飯煲,加入雞湯,就可以按制煲飯。


排骨做法:

- 豬扒洗乾淨、瀝乾水,喺豬扒四邊輕輕切斷有筋位置,然後用刀背或鬆肉鎚拍鬆
  豬扒 ( 我兩樣都用,驚死佢唔夠腍 )。


- 將所有調味料拌勻,就放豬扒落去醃,要確保每塊豬扒都勻均上色。


- 燒熱油,撥走豬扒上嘅蒜茸同乾蔥茸,放入鑊內以中慢火煎到兩面金黃就 OK喇。

食譜參考自:Kelly's Fusionology 嘅上海排骨菜飯。


 
豬扒最好醃上半日,因為會入味啲、好食

       

Notes
- 將豬扒四邊有筋位置輕輕切斷,可避免豬扒煎熟時鬈起。

- 如果買唔到上海米,可以用珍珠米代替,因為口感差唔多,不過上海米煮出
  飯會比珍珠米清爽


- 小棠菜唔駛炒到熟哂,因為會放落飯煲度跟米一齊再煮。

- Kelly 話正宗嘅上海排骨係用油炸嘅,所以如果想堅持正宗原味又唔怕肥的話,可
  考慮油炸方法。


- 五香粉係純粹個人喜好而加入,唔落都得。



P.S.  剩嘅醃料,我就加入蔥花同辣椒粒,再加小小水煮番個汁,淋喺豬扒上面,又有另一番風味呀!


3 則留言:

  1. Kelly's Fusionology2009年6月9日 上午11:39

     加左蔥油帶一點東南亞風味,good try!
    [版主回覆06/10/2009 13:44:00]        係 噃,聽妳講起上 嚟 ,又真係有 啲似香茅豬扒 feel 喎 !

    回覆刪除
  2. 你有冇試過美味廚既排骨菜飯呀 , 超級一流呀 , 係銅鑼灣舊大丸家品部個條街對面......有時間去試下........
    [版主回覆06/10/2009 13:48:00]        嗯,咁係咪即係 Pumpernickel 果條加寧道呀?         多謝毛豆推介!

    回覆刪除
  3. 係呀 ,加寧街 , 你得閒去試下 : 排骨菜飯 , 菜肉餛飩 , 牛筋........超正......
    [版主回覆06/10/2009 16:16:00]        好,就搵日去試 吓!

    回覆刪除