2009年6月14日星期日

繼續挑戰整 muffin

       Pizza 仔果日咪預告咗今晚又做實驗嘅,之唔係又死心不息,繼續研究點樣整 muffin 囉!

        今日都係繼續用美味 DIY」個 recipe,貪佢夠簡單,減少份量比例又易計,不過就乜配料都唔落,齋做原味 muffin,費事又再失敗時浪費哂我啲食材。

        今次嘅實驗目的,主要係測試吓問題係咪在於我唔識用個膠刮攪拌,所以今次全程都用拂蛋器去攪拌。


        出爐啦!好心急知道今次成唔成功,齋睇過樣就掂過上次喇! 


 



        嗯,掂喎!今次鬆散啲喇!


       



        換個角度影多張,係咪睇到鬆散 texture 呢!


        咁就有咗初步結論喇,果然真係唔用膠刮攪拌就做到,死未!!


        唉,你話係咪老人癡呆得交關呀!其實之前我個 "御用糕餅顧問"  (咁樣講佢會開心啲、飄飄然 ) 明仔都教過我,佢話用拂蛋器攪拌麵糊係會比起用膠刮均勻得多,同埋快好多,容易將所有粉粒攪勻。今次我用拂蛋器攪時,明顯係容易咗好多去拌勻,攪兩、三下已經完全唔見粉粒,同埋快手咗好多,成個過程都快過上次,所以一路做,一路都已經 feel 到今次成功機會大好多。


        你話死唔死呀,人哋都一早點條捷徑俾你,自己又死無記性,攪到失敗完一次又一次!今次唔係同學生講啦,係要同番自己講:「間屋四面周圍都係牆呀!!!」


        都係成日教學生 aural training 時講果句:「唔理你用咩方法同手段,總之出嚟個結果係啱就得喇!」我唔識用膠刮攪拌唔緊要,可以用拂蛋器成功咁做到鬆身muffin,咁咪以後都用拂蛋器囉!又無話唔用膠刮攪拌做 muffin 要打靶嘅,right


        下次實驗就用 muffin 專家 Motonako.A 最新俾我個香蕉 muffin 食譜,但就全程都用電動打蛋器攪拌,睇吓又係咪好似上次果香蕉蛋糕咁鬆先!




P.S.  原來原味都幾好食 o架喎!不過就甜啫。


沒有留言:

發佈留言