2009年6月2日星期二

紅莓合桃鬆餅 Raspberry Walnut Muffin

        見到網友 Motonako.A 成日都整 muffin 整得咁開心,Louisa 又借咗個 muffin 模俾我,於是興到就整呢個紅莓合桃鬆餅囉!



材料:
筋麵粉      83克
泡打粉          1/6茶匙
橄欖油          50ml
砂糖              50克
雞蛋              1隻
椰漿              35ml
紅莓乾          適量
合桃              適量


以上材料份量可做約 5個鬆餅


- 合桃洗淨、用抹手紙索乾水份後,放入已預熱 180°C 嘅焗爐內焗 6 - 8分鐘至香
  ,出爐稍為攤凍後就將佢剪成細粒。
 


將橄欖油同糖混合,用電動打蛋器打勻。


麵粉同泡打粉過篩 3次,然後加入牛油、糖混合物裡面,用打蛋器拌勻。


- 加入椰漿同雞蛋拌勻。


- 最後加埋紅莓乾同焗香嘅合桃碎落去,繼續用打蛋器以慢速攪拌至所有材料完
  全混合。


- 將麵糊倒入已放有紙模焗盤內,焗爐,用180°C 焗約 25分鐘至熟。


食譜參考:RTHK 美味 DIY」


 


        你睇,muffin 焗到金黃色,幾靚!仲有好靚嘅裂紋 o添呀!真係拍得住 Motonako.A muffin 喎!(發夢咩,人Motonako.A 係 muffin 專家嚟 o架嘛,你個初哥點夠人揮呢!)


 



        貪得意另外整咗幾個 mini size muffin,我見咁細個,諗住應該都唔駛用咁猛火焗同唔駛焗咁耐,所以我呢次就用160°C 10分鐘,睇吓效果點,但原來係唔 OK 囉!裡面已經焗到熟哂,表面都仲未變金黃色,本來諗住再焗多一陣,結果都係無咁做,驚住會焗到好乾硬。


 


Notes:


1. 原食譜係用牛奶整嘅,但係我呢個唔飲奶嘅人當然唔用奶啦!反正整完椰汁紫
    米露
仲有椰漿剩,咪用佢嚟代替奶囉,食落口一啲椰汁味都無 o架!


2. 唔知點解次次整 muffin 都唔係完全好鬆,可能係最尾拌入紅莓乾同合桃碎時一
    時貪方便,就咁用膠刮攪,無用到電動打蛋器所致。點解我會咁諗?因為睇
    個網上 video 時,個導師係全程都用電動打蛋器攪拌,加上我唯一一次能夠完
    全將個蛋糕整到好鬆香蕉蛋糕,就係全程都用電動打蛋器攪拌喇,睇嚟真係
    完全唔可以偷懶貪方便喇!


3. 最好用個比較深少少嘅兜嚟攪粉,如果唔係一開個打蛋器時,啲粉就會飛到周
    圍都係,有排你執手尾!!


4 則留言:

  1. Kelly's Fusionology2009年6月3日 上午12:07

    MINI MUFFIN都可以用番180度焗10分鐘咁就好金黃靚仔喇!160度似乎低溫左D。
    [版主回覆06/03/2009 14:19:00]        係啦,無經驗呀,慌死會焗 燶咁!         多謝 Kelly 妳 嘅 advice,下次我就識點焗啦!         係呢,妳覺得我整 嘅 muffin 唔鬆,會唔會係我估果個原因呢?

    回覆刪除
  2. Kelly's Fusionology2009年6月3日 下午2:31

    焗爐溫度當然係一個問題,不過我覺得材料比例緊要d。
    另外,我覺得用液態油都會冇咁鬆架...特別係凍左之後。
    [版主回覆06/03/2009 14:41:00]        嗯,乜原來用液態油會差 啲 o架?我見過導師都 suggest 用粟米油咋!         至於材料比例,我係跟足佢個 recipe o架,不過因為佢寫住可做 15 個 muffin 咁多,所以我咪將所有材料都除開3, 諗住淨係試做 5個 囉,咁會唔會因為份量少而有影響呢?我成日都覺得硬係自己唔係好識用膠刮去做攪拌,用個電動打蛋器會做得鬆好多,是嗎?

    回覆刪除
  3. Kelly's Fusionology2009年6月3日 下午4:58

    又唔可以話係差既,muffin係quick bread,用液態油係合符quick既原則。只不能muffin同cup cake好似,而家大家都分唔開一律叫muffin喇。
    你按比例遞減冇錯架,焗既時間係就要睇自己個爐溫同蛋糕大小調整啦,整多幾次就會掌握到。
    用電動打蛋器係方便,不過我通常都用刮刀mix,怕電動打蛋器打到出筋,而且刮刀可以刮得乾淨d嘛!
    [版主回覆06/03/2009 23:08:00]        呀,話時話,我真係攪 咗好耐都唔知點分 muffin 同 cupcake,我淨係知道 cupcake 係細個 啲 ,同埋個面會有 decoration ,至於材料同做法就真係唔知有咩分別喇!           咁點解我每次用電動打蛋器就成功做到妤鬆呢? So curious !

    回覆刪除
  4. 大哥呀~~我並唔係咩專家呀,你咁講人家當真嘅就幣架喇 大家研究吓就冇問題嘅.....睇倒你嘅做法又真係同我有啲唔同噃 1)  我会用高筋粉代替中筋粉 2)  我会用梳打粉代替泡打粉 3)  用菜油代替 橄欖油 4)  唔鈡意奶可以唔落,椰汁比較冇咁滑囉,其实落奶...整好之後你都唔会 feel 倒有奶味囉,除非你係敏感奶類喇。 5)  做法次序..我会將糖及蛋先打好,然後再加入所有粉類用切拌式拌勻 我係用全人手攪拌的..完全冇用機嚟攪,效果好好... 有機会試吓吖....真係好鬆軟架!
    [版主回覆06/04/2009 01:14:00]        好,下次又試 吓妳個方法先。
            咁即係將妳講果 啲材料全部取代哂就 OK?咁油幾時落呢?同樣材料,唔同次序落都會有影響?
            其實乜 嘢係菜油呢?我以為所有用植物提煉出 嚟 嘅油都叫做菜油 o添!

    回覆刪除