2009年10月22日星期四

椰汁班蘭糕 (家中完成版)

        上次煤氣烹飪中心度跟 Rachel 學整印尼食品,除咗堂上實習做印尼沙爹雞印尼糯米雞之外,仲有由 Rachel 堂上示範嘅經典印尼甜品椰汁班蘭糕。


       預咗整完個班蘭雪芳蛋糕之後會有班蘭葉剩,所以一早已經 plan 定今日要學整埋呢個椰汁班蘭糕。



        其實整就一啲都唔難,不過就要好有耐性,逐層逐層慢慢蒸熟,淨係蒸都差唔多用咗成粒鐘咁滯,可能係我自己手腳慢啦!連埋之前預備功夫同之後清洗工作,足足企咗成 3 粒鐘呀!如果我好似 Louisa 咁有 Jovi 幫手就好好多喇!




因為啲椰漿係 Winnie 佢幫我買過嚟,但佢又唔收番錢,所以
番起半嚿留番俾佢都好應該,等佢媽咪又可以試吓哩!


 



唔知點解,居然會有料剩!所以就將剩低果少少粉漿整成呢個
小型椰汁糕送俾媽咪!


9 則留言:

  1. 隻色好靚噃!
    [版主回覆10/22/2009 12:36:00]        OK o架,不過睇實物會淺色少少!

    回覆刪除
  2. 你整得好深色、好靚wor!
    我上次媽媽屋企, 整咗好薄嘅19層,
    因用手機影唔靚, 所以無post出嚟!
    我用timer較時間, 無企定定, 不過要走嚟走去, 都幾搞笑!
     
    你整比你媽媽o個個好可愛呀!
    [版主回覆10/22/2009 12:41:00]        其實睇實物無咁深色呀,可能係攝影關係。         19層!?!?  咁個糕咪好厚?我都係校 咗 timer 嚟蒸,之後就 可以做 吓其他 嘢,如果唔係,企 喺度看往佢,實悶到抽筋!         細細個花形好 cute,希望媽咪接收到啦!

    回覆刪除
  3. 呢個糕好食丫, 夠唔夠煙韌呀?
     
    小型個個好似麻雀牌的顏色, ha!
    [版主回覆10/23/2009 16:52:00]        似麻雀咁都俾你 諗到!?咁方形果底糕咪直情係 "四方城" !哈哈哈哈!         糕身好煙韌呀,仲好香濃班蘭味 o添!

    回覆刪除
  4. Keith English Cottage2009年10月23日 下午5:49

    http://hk.myblog.yahoo.com/musickeith83/article?new=1&mid=1788
    [版主回覆10/23/2009 21:00:00]         已回應喇!

    回覆刪除
  5. 做得很好呀 !
    [版主回覆10/24/2009 00:49:00]        多謝妳呀!我 諗呢個蒸糕實會 encore,要 嚟送禮都好大體呀!

    回覆刪除
  6. 我之前老細個工人呢成日整d印尼野食比我地食, 有個綠色皮既pancake好好味架! 不過唔知咩黎, haha
    [版主回覆10/28/2009 00:33:00]        係咪裡面好似有 啲椰絲物體呢?

    回覆刪除
  7. 係呀!!
    [版主回覆10/28/2009 14:16:00]        咁我估到係咩 嚟喇,應該係班蘭班戟皮包住砂糖、椰絲同花生之類物體,我都食過呀!

    回覆刪除
  8. Simply Love Homemade Dessert2009年11月7日 下午12:14

    對呢個就有D印象喇..
    好FRESH...THANKS :)
    [版主回覆11/07/2009 13:59:00]        咁妳應該知道班蘭係咩味啦!

    回覆刪除
  9. hi
    好靚呀
    可唔可以分享食譜
    [版主回覆12/09/2009 17:56:00]        首先好多謝妳呀!         因為呢個係講明 喺煤氣烹飪中心度學 嘅,每個食譜都有版權呀,所以唔係咁方便 post 出 嚟,不過下次再整時,個食譜我會有 "少少" 更改,到時一定會 post 食譜,妳到時留意 吓啦!         真係唔好意思喇!

    回覆刪除