2009年10月14日星期三

芥茉雞肉碎蛋三文治

        一向都好少整三文治食,因為嫌麻煩,反正現成都已經有個包喺度,無謂攪咁多嘢喇,整得嚟都已經食完囉!不過,突然間好想試整一種雞肉沙律,用嚟做三文治餡,咁所以就破吓例咁整色整水喇!今次整三文治唔係用一般方包,而係用咗意大利拖鞋包。



 


材料:
意大利拖鞋包 ( Ciabatta )
西生菜
雞柳
雞蛋


醃料:

黑椒碎
乾羅勒 ( Basil )


醬汁料:
芥茉籽
芥茉醬
蛋黃醬 ( Mayonnaise )


- 西生菜洗淨、瀝乾水。

- 雞柳洗淨後用醃料醃 30分鐘,之後隔水蒸熟,然後撕碎備用。


- 雞蛋放滾水內烚熟,剝殼後將蛋切碎。




- 將碎蛋同雞肉用醬汁料拌勻。


 



- 麵包上下切開兩份,先放上生菜,將餡料放上菜面,然後再放多層生菜,最後放
  上麵包就攪掂。


 




        麵包好鬆軟,生菜爽脆清甜,餡料充滿芥茉味道並帶有少少酸,好味呀,再加杯咖啡,就係我噚日一份健康午餐喇!


5 則留言:

  1. 好想食呀, 我都搵日做翻一個先。
    [版主回覆10/16/2009 23:54:00]         快 啲 整啦,好簡單咋!不過妳千祈唔好買我呢隻味 嘅 mayonnaise 呀,勁難食!

    回覆刪除
  2. yummy....包包o岩我呀~ 
    意大利拖鞋包 ( Ciabatta ) 在那裡買?....
    [版主回覆10/16/2009 23:59:00]        我買呢個係 cheap cheap 包咋,係百佳自家品牌「Baker's Choice」,$9.9 / 4個!之前有香草味果隻 o架,唔知點解依家得番原味!

    回覆刪除
  3. 哦, 原來 那隻mayonnaise不好食, 多謝提供意見。  
    [版主回覆10/17/2009 22:36:00]        可能係唔 啱我口味,但 啱妳口味呢!         不過佢所謂果種 "香甜味" 真係好香甜,但香甜到好 "假" 囉!總之我就覺得唔好食啦!我寧願食番「卡夫」或者「頂好」囉!

    回覆刪除
  4. 你個包買定自家制架?
    [版主回覆10/22/2009 01:32:00]        哈哈,買 o架咋,不過應該唔難整!

    回覆刪除
  5. 你個包買定自家制架?

    回覆刪除