2009年10月2日星期五

六十大壽

        今晚食飯時睇到電視播緊國慶慶祝節目,五光十色,場面熱鬧,但心裡頭就好有感觸!


        祖國六十大壽,絢麗璀璨,色彩繽紛;
        妳又係六十大壽,但就暗淡無色!


        祖國六十大壽,全國同胞上下歡騰,熱烈慶祝;
        妳又係六十大壽,但我知道妳唔會貪心,只需要有我一個陪喺妳身邊已經足夠,但可惜,我做唔到!


        前後只係相差一個月,無多無少,真係只得一個月之差,境況就大大不同!


        要見番妳,一定要盡我所能,將今世修好,但都唔係保證我一定可以得到接引。能夠一心不亂,向著目的地進發,當然係好事。但,我怕到時我嘅意志無妳咁堅定,路上迷途,亂跟人走,咁就真係嗚呼哀哉!


        好在每年妳的生日,Winnie 都會陪我一齊去探妳,至少,我可以 "不愁寂寞",唔會愔然神傷。呢個知己好友,真係唔話得!


        到我離開時,如果身邊有人陪住的話,我好希望佢哋可以好似我當年咁樣,聞到一陣濃烈嘅檀香味,如果佢哋仲聽到大鑼大鼓聲,咁就真係「阿彌陀佛」嚟接引,真係可以腳踏蓮花上路,重逢嘅日子不遠了!


        生日,真係咁值得慶祝嗎?我會慶祝另一個日子囉!


1 則留言:

  1. 中秋快樂呀…朋友!
    [版主回覆10/02/2009 14:52:00]        大家咁話!希望你一家人同女友都開開心心、團團圓圓!

    回覆刪除