2009年10月20日星期二

荷蘭鬱金香

        噚日 Winnie 嚟我屋企整蛋糕同叉燒,每次佢過嚟都有好多禮收 o架,今次有月餅、計時器、Winnie 媽咪包嘅水餃啦、椰漿同麵包,好多好多呀,不過最開心就係收花囉!當然,佢梗係唔會送花俾我啦,係送俾我媽咪嘅。佢真係好有心 o架,無論係嚟我屋企,亦或係去探我媽咪,佢都一定會帶啲好靚嘅鮮花送俾媽咪。


        今次仲好重手 o添呀,星期日陪洛洛上完兒童音樂班,幫完學生去試場試完琴之後,就忽忽趕出去旺角花墟,專登買咗呢扎由荷蘭入口嘅鬱金香。





佢揀呢隻橙色好靚,加上鮮黃色綑邊,每朵花都好立體,好鮮豔奪目。


        Winnie 好有心思,我曾經講過我記得媽咪好似話鍾意鬱金香,佢就專登買嚟送俾佢,而佢又估我會鍾意橙色,所以佢就喺咁多款之中揀咗呢扎喇。佢仲話俾我聽,佢搵勻哂全個屯門,打電話問過好多間花店都無鬱金香賣,於是就專程出花墟買,真係為咗扎花專程出去 o架,因為陪學生試完琴之後出旺角時都已經好晏喇,跟住又要趕返屋企食飯,所以佢出到旺角都無時間慢慢行街,買完扎花就即刻走喇!真係攪到我都有啲唔係幾好意思,要佢咁頻撲!



        因為晏晝整蛋糕時,我搬咗張餐枱過去客廳果邊,方便光猛啲影相,之後我又懶搬番過去飯廳度,所以就索性喺客廳食晚飯,因此噚晚係呢兩年幾第一次有同媽咪同枱食飯 feel,我想留住呢一刻嘅感覺,所以就即刻拎部相機,影低 Winnie 呢扎鬱金香,作為見証我同媽咪可以再次同枱食飯嘅時光!


        Winnie,喺呢度我要再次代媽咪向妳講聲多謝,我好肯定,妳係第一個送啲咁貴嘅花俾佢人,妳係第一個送鬱金香俾佢嘅人,妳係第一個送啲佢鍾意嘅花俾佢人!!如果佢真係仲喺度的話,親手接過妳送俾佢呢扎鬱金香,肯定開心到死,唔好話佢,噚日我一見妳入門口時拎住呢扎咁靚嘅花,我即時都好感動,因為我知道妳真係好有我媽咪心,比親戚還要好!


        好喇,唔再寫啦,又試自己攪喊自己喇!


1 則留言:

  1. 你朋友真真有心.....
    [版主回覆10/22/2009 02:07:00]        係呀,我都好慶幸自己可以識到一個咁好 嘅朋友!

    回覆刪除