2009年10月10日星期六

咖喱南瓜肉醬

        本來噚日買定哂嘢準備今晚整肉碎蒸南瓜,但係突然間又好想食日式咖喱喎,因為好耐無整喇,所以就臨時變陣,用番免治豬肉同南瓜,加啲粟米粒同咖喱磚,咁就變成依家嘅咖喱南瓜肉醬喇!



 
材料:
南瓜
免治豬肉
急凍粟米

醃料:


鮮醬油
玫瑰露

調味料:


紹酒
日式咖喱磚

- 先參考「醃肉基本法」將免治豬肉醃好,待用。

- 粟米解凍後沖水、汆水。

- 南瓜去皮、去瓤,切粗粒。

- 燒熱油,加入免治豬肉兜炒一陣後灒酒,炒至 8 成熟,盛起備用。

- 再加油落鑊,將南瓜粒爆炒一陣,加少少水,冚鑊蓋煮至稍為軟身。

- 將豬肉回鑊,加埋粟米粒,落調味,兜兩兜,加入咖喱磚及少少水煮開、拌勻,
  完成。
 
 
 
Notes
- 免治豬肉唔駛煮太熟,因為會回鑊再煮,過熟就會嚡口。

- 南瓜唔好煮到完全軟身,因為加埋其他材料再煮就會煮過龍,變成南瓜蓉!

- 當落咗咖喱磚後,記得要不斷兜勻材料,因為勁易黐底,可睇情況酌量加水。







2 則留言:

  1. 哈哈,我今晚又係煮咖哩喎 !
    [版主回覆10/11/2009 01:01:00]        吓,咁邪!

    回覆刪除
  2. 最愛南瓜....
    [版主回覆10/16/2009 23:31:00]        我都勁鍾意食南瓜 o架!今次我買呢個南瓜仲好甜 o添呀,正!我之前仲整過 南瓜鬆餅 呢!

    回覆刪除