2009年10月8日星期四

利用真空煲煮好餸、煲靚湯!

我要為真空煲平反呀!!

        好多朋友對真空煲都好抗拒,覺得將啲餸夾硬 Au3 熟,煲湯就因為唔係用明火煲,做唔到一直煲滾對流嘅效果,於是就被形容為 "" 而唔係湯!

        好多人都會誤解咗真空煲嘅真正用法,以為只需將內鍋裡面嘅材料煲十零廿分鐘,之後放番落個真空煲度,等幾個鐘之後就已經煮好餸或煲好湯。其實真空煲嘅操作原理,同舊式玻璃內膽嘅保溫熱水壺一樣,主要用真空方法去保溫,當然,真空煲嘅保溫效果就遠比熱水壺好得多!所以每次將內鍋拎番出嚟之後,係要放番上明火度煲多十零廿分鐘,咁效果就好好多,同用明火一直由生煮到熟無乜分別,你睇我用真空煲整日式紅豆餡時,啲紅豆都可以煮到完全爛哂,變成紅豆蓉,就知道其實係 work 啦!


正確使用真空煲方法:

- 先將材料煲滾,之後轉中慢火煲 15 - 20 分鐘。

- 準備將內鍋放番入個真空煲之前,用大火煲多半分鐘度。

- 熄火後盡快放入個真空煲度,咁就可以將鍋內嘅熱力盡可能煲持。

- 幾個鐘後最好能存放 2 個鐘度),將內鍋再次放上明火,同樣煲番 15 - 20 分鐘
 
度,咁就 OK 啦!
 
 
        真空煲最主要係唔駛睇火,啱哂啲上班一族人仕,返工前煲小小時間,放工後返到屋企只需再煲多小小時間,就有靚湯飲喇!再者,因為唔駛一直喺明火煮餸或煲湯,前後真正用明火最多都唔夠一個鐘,所以極之慳燃料,節省能源,我依家平均每個月石油氣用量都只係一、兩度咋!


 

2 則留言:

  1. good.. i like your explanation... cuz i also found many ppl misunderstood too...
    i also a big fan for 真空煲
    [版主回覆08/01/2010 23:33:00]        Thank you for your support, we are fans of 真空煲!

    回覆刪除
  2. 先將材料煲滾,之後轉中慢火煲 15 - 20 分鐘。
    - 準備將內鍋放番入個真空煲之前,用大火煲多半分鐘度。
    我想問下係打開蓋煲嗎?
     
     
     
    [版主回覆07/04/2011 01:16:00]        我全程都係 冚 住蓋煲 o架!點解妳會有呢個疑問呢?難道妳怕滾瀉?

    回覆刪除