2010年1月2日星期六

送俾 Ada 嘅士多啤梨朱古力蛋糕

        Ada 之前Facebook 度睇到我整經典薄荷朱古力蛋糕,佢話睇見都好想食,於是我就留言應承整個俾佢。噚日因為係紅假,所以繼續唔駛去教老人中心,咁我就趁有時間整咗呢個士多啤梨朱古力蛋糕,佢今日帶 Ryan 過嚟學琴時我就送俾佢做 2010 年嘅新年禮物。


Ada 見到都話好靚呀!

 


我自己睇到都好想食呀! 不如唔好送俾 Ada,
留番俾自己食啦,呵呵!

 

        唔單只人靠衣裝,連蛋糕都要靠裝飾呢!估唔到係咁依加兩粒士多啤梨,灑上糖霜,就有意想不到嘅效果,真係好吸引。

        想要食譜嘅朋友,請參考《橙香經典朱古力蛋糕》做法,只要減去糖漬橙皮粒,用上士多啤梨做裝飾就得喇。

3 則留言:

  1. 好惦喎, 這個gateau au chocolat,
    Happy New Year!!
    [版主回覆01/05/2010 02:09:00]        多謝 A moon 你咁欣賞呀!         暫時 嚟講,我最掂就係整 Gateau classique au chocolat,次次都無失手,真係又好食、又易整。

    回覆刪除
  2. 朱古力,我最愛!
    Happy New Year!!
    [版主回覆01/05/2010 02:05:00]        Happy New Year!         咁你整過呢個經典朱古力蛋糕未呀?

    回覆刪除
  3. 真係好掂喎......
    [版主回覆01/05/2010 02:04:00]         應該加多幾個字 喺 妳句說話前面:         "加 咗士多啤梨" 真係好掂喎!

    回覆刪除